Bruker-33331 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Ny papst vifte på Microplex HER! Endret 29. september 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ny papst vifte på Microplex HER den ser fet ut men tar heller en delta hhe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Ny papst vifte på Microplex HER den ser fet ut men tar heller en delta hhe Hvis du hvil bli døv, versegod Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ny papst vifte på Microplex HER den ser fet ut men tar heller en delta hhe Hvis du hvil bli døv, versegod lol papst vifta leverer halvparten av deltaen da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Man man blir døv av deltaen, ta heller en tornado Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 monterte en U2 rackserver (eServer) fra IBM hos en kunde i dag, i den er det bare 8 stk. 80mm Deltavifter Skal love deg det høres Lenke til kommentar
F.V Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 lurer på om noken overdriver med å sei at man blir døv eller at delta har dobbel så lang levetid som papst Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Noterer meg at 4412F2GLL Papst vifte, 70m³/time, 18 dB(A) - m/3-pins molexkontakt er den stilleste 120mm vifta Microplex forhandler. Nest stilleste er MIST120LSNLCL MIST vifte, 22.8 dB(A), Klar plast Hvis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 monterte en U2 rackserver (eServer) fra IBM hos en kunde i dag, i den er det bare 8 stk. 80mm Deltavifter Skal love deg det høres kunne den fly? hmm kanskje jeg skal kjøpe den nye papst vifta til radiatoren min :> Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 monterte en U2 rackserver (eServer) fra IBM hos en kunde i dag, i den er det bare 8 stk. 80mm Deltavifter Skal love deg det høres kunne den fly? hmm kanskje jeg skal kjøpe den nye papst vifta til radiatoren min :> heilt sikkert :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 monterte en U2 rackserver (eServer) fra IBM hos en kunde i dag, i den er det bare 8 stk. 80mm Deltavifter Skal love deg det høres kunne den fly? hmm kanskje jeg skal kjøpe den nye papst vifta til radiatoren min :> heilt sikkert :!: :!: Lenke til kommentar
moray Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Dette er vel en nyvinning fra Papst sin side i den mer stillegående retningen: 18 dB(A). Har selv to Papst 26 dB(A) som er nestemann på dB stigen av papstviftene på radiatoren min, og synes ikke disse støyer mye ved fullt turtall. Men dette var jo en spennende nyhet for de som ønsker en mer stillegående Papst enn det som har vært på markedet til nå. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 monterte en U2 rackserver (eServer) fra IBM hos en kunde i dag, i den er det bare 8 stk. 80mm Deltavifter Skal love deg det høres kunne den fly? hmm kanskje jeg skal kjøpe den nye papst vifta til radiatoren min :> er faktisk ikke langt unna *lage noen pene vinger* Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 monterte en U2 rackserver (eServer) fra IBM hos en kunde i dag, i den er det bare 8 stk. 80mm Deltavifter Skal love deg det høres kunne den fly? hmm kanskje jeg skal kjøpe den nye papst vifta til radiatoren min :> er faktisk ikke langt unna *lage noen pene vinger* Skal det bråke og fly bruker man denne vifta. Hvis noen prøver den vil vi gjerne se før-og-etter bilder i Nerdebule-tråden! :!: Usaklig nå. Snart helg. Lenke til kommentar
pee-jay Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 jeg kjører 50x50 delta på cpu kjøleren min jeg, den ligger på 42grader selv om den er klokket.. det er vel ikke dårlig Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) her er en fin delta bråker nesten ikke og har så god efekt Endret 11. oktober 2004 av Whinz Lenke til kommentar
*Titan* Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ny papst vifte på Microplex HER den ser fet ut men tar heller en delta hhe Hvis du hvil bli døv, versegod håper du LEIKER fjortis, for det der var ikke helt riktig, grammatisk sett.. men du har jo et poeng når du sier at man blir døv av delta.. støydempende kabinetter selges billig mange steder, hadde jo vært en fordel å hatt støydemping når man har 2-3 deltaer på radiatoren.. delta+den heftigste kobberkjøleribba gir forresten bedre kjøleeffekt enn vannkjøling.. og en desidert mer bråkete maskin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå