Gå til innhold

Jeg blir alltid kicket ut av forumer

realfingolfin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror kanskje du skal tenke litt over hva du vil poste, _før_ du poster det.. Om du feks. ville sagt det samme til en hel stor gjeng med folk.. Normal Høflighet osv..

Og alle dem "!!!!!1ONEONE" tingene er det ingen som liker, det holder i massevis med en av dem..

Og jeg tror ikke at grunnen til at du er blitt kastet ut, er på grunn av jenter.. Har ingenting med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

Dessuten står du fortsatt oppført på medlemslista.

Sikker på at du er sparka ut?

Jeg får ikke kontaktet admin(mannen uten et liv[kanskje ei jente]).

1. Det er muligens et tegn på at han faktisk har et liv, da han ikke sitter på forumet 24/7

2. Hvorfor i alle dager skulle han være en jente bare fordi han ikke svarer deg?

Meningsløs påstand.

Endret av riiwen
Lenke til kommentar

Har hatt noen runder med utrolig slitsomme folk på NWF, som har blitt sparket ut derfra. Ingen har blitt sparket ut derfra for ingen grunn, det vet jeg. Men orker ikke forklare noe mer her, de som har blitt kastet ut av NWF har blitt godt forklart grunnene.

Lenke til kommentar
Dessuten står du fortsatt oppført på medlemslista.

Sikker på at du er sparka ut?

Jeg får ikke kontaktet admin(mannen uten et liv[kanskje ei jente]).

1. Det er muligens et tegn på at han faktisk har et liv, da han ikke sitter på forumet 24/7

2. Hvorfor i alle dager skulle han være en jente bare fordi han ikke svarer deg?

Meningsløs påstand.

Nei, jeg får ikke kontake han i det hele tatt fordi jeg har null info om, email osv, har ikke peiling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...