realfingolfin Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Altså, nå har jeg klart å bli kicket ut av 4-5 forumer. LAst kickout var ut av norskwebforum.no!!!!!!!!!1 Hvorfor kicker de ut folk? uten grunn. Jeg får ikke kontaktet admin Endret 3. oktober 2004 av realfingolfin Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (mannen uten et liv[kanskje ei jente]). Ikke rart hvis du tenker slik? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Kanskje du rett og slett bryter forumets regler? Tenkt på det noen gang? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 !!!!!!!!!1 Derfor. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 tror kanskje du skal tenke litt over hva du vil poste, _før_ du poster det.. Om du feks. ville sagt det samme til en hel stor gjeng med folk.. Normal Høflighet osv.. Og alle dem "!!!!!1ONEONE" tingene er det ingen som liker, det holder i massevis med en av dem.. Og jeg tror ikke at grunnen til at du er blitt kastet ut, er på grunn av jenter.. Har ingenting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Fordi du aldri TENKER SELV. Du klarer ikke engang tenke ut hvorfor du blir sparka ut. Når du blir sparka ut av 4 fora, så må du vel skjønne at det er noe DU gjør galt. Dessuten er du slitsom. Endret 3. oktober 2004 av dan1el Lenke til kommentar
echo_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvorfor ble du sparket ut av nwf egentlig? Det er sikkert en grunn til det. Uansett, oppførselen din kan diskuteres. Lenke til kommentar
riiwen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Dessuten står du fortsatt oppført på medlemslista. Sikker på at du er sparka ut? Jeg får ikke kontaktet admin(mannen uten et liv[kanskje ei jente]). 1. Det er muligens et tegn på at han faktisk har et liv, da han ikke sitter på forumet 24/7 2. Hvorfor i alle dager skulle han være en jente bare fordi han ikke svarer deg? Meningsløs påstand. Endret 3. oktober 2004 av riiwen Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har hatt noen runder med utrolig slitsomme folk på NWF, som har blitt sparket ut derfra. Ingen har blitt sparket ut derfra for ingen grunn, det vet jeg. Men orker ikke forklare noe mer her, de som har blitt kastet ut av NWF har blitt godt forklart grunnene. Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Dessuten står du fortsatt oppført på medlemslista.Sikker på at du er sparka ut? Jeg får ikke kontaktet admin(mannen uten et liv[kanskje ei jente]). 1. Det er muligens et tegn på at han faktisk har et liv, da han ikke sitter på forumet 24/7 2. Hvorfor i alle dager skulle han være en jente bare fordi han ikke svarer deg? Meningsløs påstand. Nei, jeg får ikke kontake han i det hele tatt fordi jeg har null info om, email osv, har ikke peiling. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Dessuten heter det fora i flertall, ikke forumer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tråden kan kjapt oppsummeres ved å skrive følgende: les retningslinjene, ikke bryt dem, og du vil leve et sunt og advarsels-fritt liv på forumet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg