ExtoL Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg får opp at det er program feil, hver gang jeg lukker et vindu. For Eks : IE Har reinstallert dataen med sp1 Norsk, så plutselig skjer denne feilen. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 WoW! Der var det mye informasjon gitt. Hvilken feilmedling får du? Lenke til kommentar
ExtoL Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Det er viss jeg lukker et vindu så kommer det opp for Eks : iexplorer.exe - Programfeil Instruksjonen i "0x010731a3" Refererte til adresse "0x00000000". Minnet kunne ikke være "read". Klikk ok for avslutte programmet Står dette i et vindu som kommer opp, når jeg lukker det Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Reinstaller igjen du, og deretter installer SP2. Lenke til kommentar
ExtoL Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Kan være noe med Registeret? Viss noen har greie på det? Jeg går ikke igjennom det engang til med reinstallering. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Reinstaller igjen du, og deretter installer SP2. Reinstallere, for en slik minnefeil? Er ikke det litt drøyt? Slike minnefeil dukker opp av og til, forsøk først å restarte maskinen, og start programmet på nytt. Kan hende det er nok til å løse problemet... Lenke til kommentar
ExtoL Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Det er sånn med alle programmene jeg prøver å lukke men reinstallerer dataen Så drit i det da! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 I det minste installer SP2. Du kan søke på feilmeldingen på google eller på ms sine hjemmesider, for da får du ofte opp hvor problemet ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå