MountainRivera Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har et stort problem når jeg skal lagre bilder rett fra nettet, bilde blir nemlig lagret som som et .bmp bilde, og det går ikke ann å skifte på! Hvordan fikser jeg dette?? Kan gi dere et eksempel hvis noen sier hvor jeg kan laste opp et bilde slik at jeg kan bruke det her.. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 registrer deg på home eller noe bruk FTPserveren der Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Så godt som alle bilder på nettet er i .jpg-format. Hvis du ikke får til å lagre de annet enn i .bmp - så er antagelig problemet at du bruker Internet Explorer, og at du ikke har tømt Temporary internet files-folderen din. Prøv å tømme denne, eller prøv en annen nettleser (Les: Opera), så går det nok bra å lagre i .jpg tenker jeg Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) funker nå Endret 28. september 2004 av MountainRivera Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Når du skal lagre bildet på maskina slenger du på .jpg i filnavnet, det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå