firberblad Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Lurte litt på om F-secure er noe bra til hjemmebruk? Har F-secure en innebygd brannmur eller er det kun støtte for anti-virus? Jeg prøvde å installere Zonealarm, men det vil ikke la seg installere da F-secure allerede er på maskinen? Hvis det en gang er slik at F-secure ikke inneholder brannmur bør jeg da slette det og legge inn Zonealarm? Lenke til kommentar
basip Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hvilken versjon av F-secure har du? Jeg har 5.50, er veldig fornøyd med den. ..og ja, den har firewall Lenke til kommentar
hart Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hjemme kjører jeg F-secure 5.2noe sammens med Zonealarm.. Men jeg kan ikke kjøre zonealarm versjon 5.0 eller høyere pga inkompatabilitet med F-secure sin antivirus. Det du kan gjøre er å kjøre versjon 4.5xx (siste i den serien) og F-secure. Det gjør jeg og det funker fint. Nå skal det sies at jeg setter min maskin bak en hardware-brannmur i en router, så zonealarm har ikke akkurat så mye å stri med på mine maskiner. Jeg ville valgt litt anderledes om jeg ikke hadde en router Var jeg deg så ville jeg forsøkt meg litt fram med andre gratis brannmurer og antiviruspakker, evt det du har samvittighet til å bruke. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 f-secure er ganske bra, men nod32 skal være litt bedre. Du får uansett en god antivirus Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 F-secure er helt greit det.. Beste antivirus programmet jeg har vært borti er nok nod32... helt overlegent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå