firberblad Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 I går byttet min svigerbror fra vanlig analog modem til bredbånd via kabel. Dette fungerte bra, men vi har fått et problem når det gjelder utgående e-post. Vi får rett og slett ikke sendt ut noen e-poster. Å laste ned går helt fint. Så langt har han brukt microsoft outlook, med e-post konto hos sensewave. Han ønsker å beholde denne e-posten samt å kunne bruke outlook. Jeg har etterhvert funnet ut at han ikke lengre kan bruke den gamle infoen i feltet: server for utgående e-post. (smtp). Mitt spørsmål er da hva skal stå i det feltet for at ting skal fungere? Leverandøren av bredbåndet hadde ikke noe annet forslag enn "smtp.online.no". Vi prøvde det under tvil, men det funket ikke. Leverandøren er johnsen elektro på bardufoss. Håper noen kan hjelpe meg litt her. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hør med bredbåndsleverandøren din hva smtp serveren din er. ellers kan du prøve mail.online.no Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 er det online som leverer er det smtp.online.no er det en lokal lev så må du kont denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå