Gå til innhold

tips trengs slik at det blir stille!

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips til støydemping av dette:

CPU: P4 Northwood 2,6 GHz

Bruker den som fulgte med... gulp... :no:

PSU - PSU som fulgte med chyang fun kabinett, skulle være stille, men bråker litt mye. :blush: Denne er på 300W, bør muligens ha litt mer? har ikke tenkt til å stappe pcen FULL av stasj.. har nå to disker og en dvd brenner.. holder det.... :D

NB - Northbridge vifte på Abit IS7 kort - Bråkete....

Grafikk-kort - MSI NVIDIA Geforce FX 5600XT

Kremt.. denne hyler, faktisk.. :cry:

Den verste synderen er skjermkortet, deretter følger cpu og northbridge vifta...

Gode forslag til hva som kan få meg ned i behagelig støynivå? jobber en del med musikk på pc, så det er litt viktig at det blir ganske stille.. uten at det koster HELE skjorta, men bare en bit eller to.... :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg trenger tips til støydemping av dette:

CPU: P4 Northwood 2,6 GHz

Bruker den som fulgte med... gulp... :no:

PSU - PSU som fulgte med chyang fun kabinett, skulle være stille, men bråker litt mye. :blush: Denne er på 300W, bør muligens ha litt mer? har ikke tenkt til å stappe pcen FULL av stasj.. har nå to disker og en dvd brenner.. holder det.... :D

NB - Northbridge vifte på Abit IS7 kort - Bråkete....

Grafikk-kort - MSI NVIDIA Geforce FX 5600XT

Kremt.. denne hyler, faktisk.. :cry:

Den verste synderen er skjermkortet, deretter følger cpu og northbridge vifta...

Gode forslag til hva som kan få meg ned i behagelig støynivå? jobber en del med musikk på pc, så det er litt viktig at det blir ganske stille.. uten at det koster HELE skjorta, men bare en bit eller to.... :dribble:

istede for og invistere i masse nye deler...

Skaff deg lyd matter! funker bra! har det selv!

kjøpte 1.5 cm tykke matter på mekonomen!! veldi bra greier! hører ikke pcen lenger! delig og ha den på om natta og ikke høre den!

tips: bare pass på vis du skal ha det... .så MÅ du passe på¨og få dekket MEST mulig av ledige flater i toweret!

en stooooor plate koster 100 spenn ca!

en plate holder!

:thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...