Eirikur Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg trenger tips til støydemping av dette: CPU: P4 Northwood 2,6 GHz Bruker den som fulgte med... gulp... PSU - PSU som fulgte med chyang fun kabinett, skulle være stille, men bråker litt mye. Denne er på 300W, bør muligens ha litt mer? har ikke tenkt til å stappe pcen FULL av stasj.. har nå to disker og en dvd brenner.. holder det.... NB - Northbridge vifte på Abit IS7 kort - Bråkete.... Grafikk-kort - MSI NVIDIA Geforce FX 5600XT Kremt.. denne hyler, faktisk.. Den verste synderen er skjermkortet, deretter følger cpu og northbridge vifta... Gode forslag til hva som kan få meg ned i behagelig støynivå? jobber en del med musikk på pc, så det er litt viktig at det blir ganske stille.. uten at det koster HELE skjorta, men bare en bit eller to.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Til nb så burde du bruke enZalman. og cpu: hvilket socket har du? Lenke til kommentar
StianHe Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg ville anbefale å bytte ut PSU-en, har du en psu på 300 W og du bruker 90% (for å ta et eksempel), så blir det veldig varmt visst vifta har varmeregulering så går vifta på nesten max... bytter du derimot vifta mot en på 600 vil den bli belastet under halvparten... Eller det beste hadde Vært å ha vifteløs PSU? http://www.thermaltake.com/purepower/main.htm Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Og du bør bør huske at Harddisker og kanskje også cd-rom'er bråker (suser) en del. Kan komme mye lyd av dem. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) En bra CPU-kjøler, sleng på en rolig vifte. Meget bra pris/ytelse-PSU. Stille GPU-kjøler. En bra HDD-kjøleløsning. En meget bra og stille NB-kjøler. EDIT: Leif... Endret 7. oktober 2004 av MixMaster Lenke til kommentar
p4-4ever Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg trenger tips til støydemping av dette: CPU: P4 Northwood 2,6 GHz Bruker den som fulgte med... gulp... PSU - PSU som fulgte med chyang fun kabinett, skulle være stille, men bråker litt mye. Denne er på 300W, bør muligens ha litt mer? har ikke tenkt til å stappe pcen FULL av stasj.. har nå to disker og en dvd brenner.. holder det.... NB - Northbridge vifte på Abit IS7 kort - Bråkete.... Grafikk-kort - MSI NVIDIA Geforce FX 5600XT Kremt.. denne hyler, faktisk.. Den verste synderen er skjermkortet, deretter følger cpu og northbridge vifta... Gode forslag til hva som kan få meg ned i behagelig støynivå? jobber en del med musikk på pc, så det er litt viktig at det blir ganske stille.. uten at det koster HELE skjorta, men bare en bit eller to.... istede for og invistere i masse nye deler... Skaff deg lyd matter! funker bra! har det selv! kjøpte 1.5 cm tykke matter på mekonomen!! veldi bra greier! hører ikke pcen lenger! delig og ha den på om natta og ikke høre den! tips: bare pass på vis du skal ha det... .så MÅ du passe på¨og få dekket MEST mulig av ledige flater i toweret! en stooooor plate koster 100 spenn ca! en plate holder! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 En bra HDD-kjøleløsning. Wow, denne så jo bra ut. Funker den bare til kjøling, eller støydemper den mye? Om den støydemper en del, demper den da luftbåren støy eller vibrasjonsstøy? Og bråker den 120 mm vifta som følger med mye? Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå