Lch Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Bortsett fra at det ser ut som Komplett har tatt til vettet her da.Synd for meg at jeg handlet hos PCutstyr... Tatt til vettet? Hva mener du? Satt opp prisen? ketle: Skjønner godt frustrasjonen din, jeg skal prøve å få kontaktet Komplett om saken jeg også. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Noen som kan gi en god forklaring på hva referansekjølere er og hva jeg bør si til Komplett i morra?? Jeg vil gjerne ha kobberkjøler som jeg har betalt for! Er veldig fornøyd med kortet ellers. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Tatt til vettet? Hva mener du? Satt opp prisen? Da misforsto jeg. Trodde de satte den ned etter at denne tråden ble postet. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Jeg betalte 2595 for mitt kort, nå er prisen satt opp til 2875. Man får vel nesten et GT-kort (kvasimodellen til Asus) til den prisen. Ikke vet jeg hva som har skjedd. ketle: Si iallefall fra hva de forteller deg hvis du får snakket med dem i morgen, er du snill. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Jeg har samme "problemet" som dere. Fått den drittkjøleren. Jeg brukte nettopp angrefristen på et Gainward 6800nu fordi jeg var særdeles misfornøyd med kjøleren. Siden MSI sitt 6800 kort skulle ha god kjøler kjøpte jeg det, og så har jeg fått kjip kjøler. Skuffende Må også kommentere den skjermkortesken. Den var gigantisk! Nesten en halvmeter lang... Det jeg ikke synes er akseptabelt er at det var bilde av skjermkortet med kobberkjøleren og diger vifte da jeg kjøpte den, men så fikk jeg en helt annen kjøler. Det skal være samsvar mellom bilde og gjenstand med mindre annet er nevnt. Endret 28. september 2004 av It's me Lenke til kommentar
jfrode Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 crap! her må det avbestillast.. bestillte eit msi6800 i kveld nettopp pga. den "stillegåande" kjøleren... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Det jeg ikke synes er akseptabelt er at det var bilde av skjermkortet med kobberkjøleren og diger vifte da jeg kjøpte den, men så fikk jeg en helt annen kjøler. Det skal være samsvar mellom bilde og gjenstand med mindre annet er nevnt. Enig, og det dobbeltsjekket jeg nettopp. På MSI-sidene framheves kobberkjøleren som tidligere nevnt og det står ingenting om at produktet kan fravike fra bildet på Komplett. Ikke at de vet om dette, men .... Jeg synes bare det er leit å måtte ty til angreretten for et produkt jeg utgangspunktet aldri ville returnert hadde det vært sånn jeg trodde det var (og slik det egentlig skal være). Jeg vet ikke hvor mye stress det er for nettbutikker og angrerett, men jeg liker ikke å ha det 'på kontoen' at jeg angrer på alt jeg kjøper. Får håpe brukeren Komplett.no ser denne tråden. *krysse fingre* jfrode: Send en mail eller ring og spør dem om hva slags kjøler det er. Får du kobberkjøleren så er det ellers et kjempekjøp, iallefall til 2595. Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 ble "lurt" nesten på samme måte av komplett jeg også. Skulle liksom ha Golden sample disignet men fikk standard kjøleren til nvidia Men er ellers fornøyd med kortet! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Åja, det stemmer det. Jeg husker den greia der. Hva skjedde til slutt? Hva gjorde Komplett? Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 faen, da får jeg vel et MSI kort med den m0kka kjøleren jeg også da... fikk mitt 6800kort for 6-7 dager siden som selvfølgelig var "DoA".. har nå sendt det tilbake og fikk mail idag om at nytt kort var på vei. Har det seg sånn at jeg ikke får det samme kortet som jeg sendte inn (med den fine kobberkjøleren på) så blir det nok å heve kjøpet fra min side og kjøpe fra en annen nettbutikk Men jeg håper og tror at komplett.no ser denne posten og kanskje sjekker hvordan kortene de har inne ser ut og gir folk en beskjed på mail eller på nettsiden om at de kortene de har inne bare har referanse design.. (selv om dette vil bety null salg fra komplett sin side av disse kortene..synd) Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) du har fått GT/Ultra kjøler, vær happy Selvom det klokker nok bedre og er endel mer støysvakt enn det du har fått med den andre kjøleren deres... men det er jo ingen GT/ULTRA kjøler,hvorfår er min i kobber da ? var jo sikker derfor mange ville ha msn,eller man kontakter webshopen først og spør om de har kobberkjøler/eller vanlig ! Endret 29. september 2004 av Traxco Lenke til kommentar
ketle Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Jeg har nå snakket med komplett.no og er i dialog med de når det gjelder å finne en løsning på problemet. De er klar over problemet. Saken er at MSI har forandret kjøleløsning etter den første batchen. Dette gjør de uten å informere sine kunder. Ett annet problem er at etterspørselen etter MSI kortet er så stort at de bare må ta det de får (business, solgt blir det uansett.) Komplett.no var enig med meg i at kjøleløsningen var dårligere på batch 2 enn på den første (med kobber). De skal nå bruke meg som prøveprosjekt på å finne en god løsning for de som ikke fikk den første batchen. Jeg kommer med tilbakemelding om hvordan denne saken utvikler seg. Endret 29. september 2004 av ketle Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Seriøst... er det slik at de regner med at det kun er entusiastene som merker hva slags kjøler som sitter på, og dermed bytter ut den skikkelige kjøleren med noe skrap etter at entusiastene (som selvfølgelig kjøper alle kortene i den første batchen) har fått kortene sine? (uten å informere om det også...) Hvis det har seg slik skal jeg aldri i mitt liv kjøpe et skjermkort fra MSI... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg fikk mitt MSI 6800 kort på fredag og fikk samme dårlige kjøler som de fleste andre her... Håper at ketle klarer å ro i land en god løsning med komplett.no Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg kjøpte et GeForce 4800se en stund siden, fikk helt crappy kjøleløsning, ikke den som var annonsert på bildet. Ringte komplett, men kom ingen vei med det Bestilte også en: Asus Wireless Router 54 Mbps 802.11g ,4P switch,WDS,WPA,USB port,print server Sendte den inn pga av at port forwarding ikke funket. Plutselig hadde de sendt meg en CNet Wireless-G Router 54 Mbps 802.11g, WPA, WDS, 4p switct isteden, uten print server eller innebygd FTP server. Da kunne jeg like godt ha kjøpt en demo brukt Cnet router med en gang og spart 700,- Syns ikke alltid komplett.no har så god service, eller så er jeg uheldig med dem, problemet er at det ikke nytter og snakke med dem. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Javel, da har jeg snakket med Komplett. Svaret jeg fikk var: Bruk angrefristen. Hmf. :/ Edit: Hvor er serienummeret? Eller, hva er serienummeret? På esken er det to serier med tall under strekkoder, den ene serien inneholder kun tall, den andre starter med NX6800-TD128. De samme seriene står på en klistrelapp på kortet. Endret 30. september 2004 av LarsC Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Drit i serienummer, aldri brukt det på retur, bare hopp over det! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Fikk et svar til fra Komplett, på spørsmål om det var mulig å få et kort med kobberkjøler hvis jeg bestilte på nytt. Svaret var at nei, da ville jeg få et sånt kort jeg har nå, med referansekjøler. Bildet de har på sidene er feil. .... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Fikk et svar til fra Komplett, på spørsmål om det var mulig å få et kort med kobberkjøler hvis jeg bestilte på nytt. Svaret var at nei, da ville jeg få et sånt kort jeg har nå, med referansekjøler. Bildet de har på sidene er feil. .... Herregud, det minste de kan gjøre er jo å skifte ut bildet, eventuelt bare ta vekk bildet å skrive informasjonen under. 200,- mer for et kort med dårligere kjøler høres også ganske ulogisk ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå