Patience Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Kilde: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/09/28/409638.html Solgte mobil med nakenbilder MISFORNØYD: Anette Lervik (21) er lite fornøyd med at Samsung-mobilen hun kjøpte var brukt før uten at hun hadde fått beskjed om det. Elkjøp beklager. Den forrige eieren hadde benyttet returretten på Elkjøp. --- Ville ikke tatt i den telefonen om jeg var henne Endret 28. september 2004 av Patience Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hvorfor ikke? Gjett.... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hvorfor ikke? Gjett.... Tenk "litt" skittent Lenke til kommentar
-imen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jævlig kjipt for henne. Fikk også en brukt mobil da jeg trodde jeg kjøpte en ny en, det oppdaga jeg med at det var et bakgrunnsbilde av en hund inne på "Go to" menyen. Gjett om det ble bråk a.... Hadde ventet 3 måneder på mobilen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hadde ikke gjort meg noe om min neste mobil inneholdt nakenbilder av deilige jenter Neida, jeg skjønner at hu er misfornøyd. Kjipt for han fyren når han ser det bilde. :!: Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hadde ikke gjort meg noe om det var bilder av en deilig dame på mobilen. Men, hvis det hadde vært en Mann, som da hadde jeg stappet mobilen opp endetarmen til de jeg kjøpte den hos og Krevd ny Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Fa*n det er jo meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå