Gå til innhold

Komplett.no Support, lekebutikk?

Anbefalte innlegg

Heisann, etter mye trøbbel med diverse hardware instillinger, har jeg av og til prøvd komplett sin support tlf. Men folket der vet nesten aldri hva som er feil eller kommer med forslag på løsninger. Man skulle tro at dem skulle ha litt utdannelse/erfaring innen data siden de jobber med support. Jeg går selv på Teknisk IT skole og har for det meste forsket og funnet ut av problemet selv. Men akkurat dette finner jeg ikke ut av. Syns det er litt synd at det eneste de kan hjelpe deg med på komplett sin support er hvilken kabel skal i hvilken kobling.

Skjerpings! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ivanp skrev 28/09/2004 : 16:03

Heisann, etter mye trøbbel med diverse hardware instillinger, har jeg av og til prøvd komplett sin support tlf. Men folket der vet nesten aldri hva som er feil eller kommer med forslag på løsninger. Man skulle tro at dem skulle ha litt utdannelse/erfaring innen data siden de jobber med support.

Hei, kjedelig å høre at du har hatt denne erfaringen med noen av våre medarbeidere på support. De fleste (les: alle) på support hos oss deler en unormal interesse for data og erfaringen skal være tilstrekkelig for de fleste utfordringer...

Det kan selvfølgelig skje at noen har hatt en dårlig dag, men dette skal ikke gå ut over servicenivået. Hvis du sender oss en PM med info om når du ringte/hvem du snakket med, så har vi mulighet til å sjekke opp dette nærmere.

Lenke til kommentar

Ikke for å tråkke ned på Komplett, men jeg har hørt om to stk venner av meg som har hatt samme problemer med Komplett.

De har sendt inn en (samme modell, men to stk) til dere, og fått returnert 3-4 ganger hver, og dere sier at ingenting er galt og Windows XP gikk ann å installere uten problem.

Det problemet var var det at hovedkortet var for hardt skrudd mot kabinettet, slik at noen kontakter ikke fikk tak.

Personlig har jeg ikke hatt noen problemer med Komplett og må si at de gjør en fin jobb.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Heisann, etter mye trøbbel med diverse hardware instillinger, har jeg av og til prøvd komplett sin support tlf. Men folket der vet nesten aldri hva som er feil eller kommer med forslag på løsninger. Man skulle tro at dem skulle ha litt utdannelse/erfaring innen data siden de jobber med support. Jeg går selv på Teknisk IT skole og har for det meste forsket og funnet ut av problemet selv. Men akkurat dette finner jeg ikke ut av. Syns det er litt synd at det eneste de kan hjelpe deg med på komplett sin support er hvilken kabel skal i hvilken kobling.

Ingen her i verden er altvitende unntatt vår herre..... ;)

Btw. hva er problemet ditt ? Kanskje vi finner en løsning på det her

i forumet......

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Ingen her i verden er altvitende untatt vår herre..... ;)

Btw. hva er problemet ditt ? Kanskje vi finner en løsning på det her

i forumet......

Helt enig. Ofte man kan få løsning på problemene her på forumet, og det helt gratis i tillegg til at man slipper returnere varer for å løse problemet. :) Er vel større problemer om man ikke får pcn til å funke i det hele tatt slik at man ikke kommer seg på nettet og får spurt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...