Gå til innhold

Hva er det første du tenker når du våkner?


Jaffe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den stygge vekkerklokka uler i øra klokka 7 .. zzzz så står jeg opp halv 8 mot min vilje.. går i dusjen, sover der til 5 over halv.. sier hei men jeg tørker øye guffen ut av øya, tenker på hva faen jeg skal gjøra nå. så finner jeg ut at jeg ikke er sulten og detter oppi stolen forran tvn . så se jeg på været og tenker .. faen dritt skole..

så klager mamma på at jeg ikke spiser.

pakker den fordømrade sekken mens jeg prøver og finne sokka mine. ser på klokka nedi gangen . den er 8.05 og jeg skal væra på skolen 8.15 .har 1.5 km i gå igjennom skauen så jeg tenker at, faen kommer jeg forseint igjen ? hælvette jeg vil spille cs.

 

sånn er vel omtrent alle dagene i uka jeg har skole...

er det fri sover jeg til 15.30 elns og er halvveis våken mens jeg setter meg forran pcn og ser på hva dc ++ har lasta ned i løpet av natta.

Lenke til kommentar

Hverdager:

 

Gjør som de fleste andre her, banner noe grusomt etter mudern har vekket meg for 6gang, draar meg opp i PC stolen hvor jeg blir sittende noen minutter, sjekke IRC, MSN, DC++ osv..

 

Drar meg på badet, dusje ferdig, kanskje spise en bolle havregryn forrann PC'en hvis jeg gidder, så er det runde nr. 2 på badet, pusse tenna, fikse håret osv.. så er det å gå til sykkelen, og sykkle nedover til skola, laaang nedoverbakke 7-800m. Først _da_ jeg våkner..

 

 

Helger:

 

Wtf? klokka?(bruker å være rundt 16:00-17:00) mat? er trøøøt. dra meg opp i PC stolen og sjekke alle "A" menneskene som syter over at jeg sover for lenge.... :innocent:

 

Og sitter da der til jeg finner ut om det er noe fest som foregår den kvelden.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...