sim Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg tenker kun på den helvettes morgenvasken :@ Kill me. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) første tanken min om morningen er: POST sequence initialized... scanning sensory equipment... scanning surroundings... updating core clock... verifying mobility... loading OS... loading logics engine... loading "hate school" instinct... creating waypoints... loading vocabulary... executing "strange morning noises" subroutine... activating targeting reticle... adjusting adrenaline levels to compensate for energy depletion... loading voice analyzing subroutine... loading bullshit filter... loading imagination systems... executing action; move to waypoint one... executing action; turn on computer... executing action; move to waypoint two... executing action; lower internal fluid pressure... executing action; return to starting location... activating power save mode... starting wait timer(5 minutes)... wait timer ended... returning from power save mode... loading thoughts engine... rerouting sensory control to concience... system started successfully... jeg er en nerd... Endret 29. september 2004 av Kimius Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Våkner av vekkerklokka... bzzzzzzz Neh... sover 5 minutter til.. når jeg våkner igjen, så har det gått 25min... Kom for sent på skolen.. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Eg spør meg sjølv om eg skal ta å stå opp, eller om eg skal såva frampå.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg våkner gjennomsnittlig 3 ganger hver morgen: 1. det første jeg håper på når øynene glir opp om morgene er at klokka bare viser 0400, og at jeg kan sove to timer til. 2. Det neste jeg tenker er at de to timene varte i bare to blunk. 3. Jeg begynner å lure på hvorfor jeg våkner opp stående foran speilet på badet, med hårgele på tannbørsten, Gillette shave-gel i håret, og tannkrem i hele ansiktet. Just a typical day in the life of Psion Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Er klokken SÅ mye?"" Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har nå gått over til å tenke "hmm burde ikke jeg vært på jobb?" for så å huske på at jeg nå er arbeidsledig og sove videre.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hva skal jeg ha på meg?! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Kan ikke den dusten på radioen holde kjeft? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) *slettet* Trodde det var SO3 Endret 30. september 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
zyp Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 "ååååå, *hate mamma som må vekke meg hver en jævla dag*, *gni hodet godt ned i puta*, ååååååå, faen, jeg må stå opp nå, jævla skole, ååååååå, gni hodet mer mot puta, *gjenta til fornuften inntar meg*, crap, *hive seg rundt og stå opp*, *tusle meg i svime inn på badet*, ahh, så deilig å bare sitte på bad-krakken og sooove", så sitter jeg som regel slik til jeg er så våken at jeg realiserer at jeg faktisk har sittet og døset på den måten i opptil 20 minutter. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Idag våknet jeg 0500. Tenkte, å så deilig. Trenger ikke å stresse. kan vel ligge å kure (småsove). Plutselig slår alle alarmene mine (4 enheter) og piper høl i haudet på meg. 23 min til skole.. Faen, springe i dusjen. Kaldt. Det er min første tanke. Kaldt, kaaaaaaaldt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 "Jeg gidder ikke mer..." "Faen!" "Skulker de første timene jeg." Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 hvor er jeg? hva er klokka? hvordan havnet jeg her? er hvertfall sånn i helgene... Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 *klokkeradion starter* Faen klokka er ikke så at det gjør noe vel? Husk dette: ikke legg deg etter 11 på hverdager. *sovne igjen for å fullføre den fantastiske drømmen* *bli vekt av fattern* "Helvete, må nok dra meg bort på skola idag og" Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nå er det høstferie! Når jeg våkner så skal jeg bare lure på hvor i helvete det venstre øyenbrynet mitt er. (LAN kicker off om 2 timer) Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 skal jeg skulke skole og sove lenger ? Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ser på klokka og tenker "på tide å stå opp" før jeg tusler på badet... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 *se til høyre* Hvem er hun? "Nei, det var visst bare mamma som vekket meg..." Jeg vet ikke hvordan din mor vekker deg, men... *grøss* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå