Xeenon_ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Halvveis i svime: dooo...nuuuuts... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 "Faen... Nå har jeg sovet for lenge, IGJEN!" "Måååååå pååååå jooobb... Blæh!" Jeg er sikkert den mest morgengrettne personen nord for Ecuator. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Når jeg er våkner er jeg livredd for å begynne å fryse, så det går vel mest i tanker som:"shit,vil ikke opp...jeg kommer til å begynne å fryse" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 .......mufffufuffhhh... Hva faen er den lyden? *dasker vekkerklokka* ....ummfff... Gjentas et par ganger til: "Faen! Jeg skal være på skolen om et kvarter." Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg tenker på kjæresten min... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Tenker at jeg ikke har lyst til å stå opp, hvor teit det er å måtte stå opp tidlig, hva jeg har drømt(hvis jeg kan huske det da) og på pus Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Pleeir å flippe opp mobilen og se på bildet av Chris ( ) og tenke på at jeg ikke vil stå opp... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 At jeg vil kaste mobilen min til sjøs fordi den har en infernalsk alarm. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Halvt i søvne. ZzzzZZzz. Tenker på at jeg ikke orker å stå opp. Sove bare noen minutter til. Bare litt til. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 -"Orker jeg gå bort til PCen?" Det ender som oftest med ett ja. Hvis ikke sover jeg litt til før jeg gjør det. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 At jeg må tisse. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Doh jobb om 2 timer Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Våkne Erotiske tanker og dertil egnede lyder og iverksettelse av nødvendige tiltak Gå bort til PC`n og sjekke status på downloads og F@H Do/dusj/barbere hode og ansikt Maaat! PC Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) første jeg tenker er om at jeg skal gidde og stå opp, og om at jeg kanskje skal vente til 3 timen før jeg drar på skola Endret 29. september 2004 av ViPeR Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hverdager:FAEN nå er det skole snart *skyndte seg* fridager:aahh,fri i dag *sove litt lenger* Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ////***___--< ÅNEI >___***\\\\ Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 riiiiing--> må stå opp, jobb, bare litt til? ja-->slumre riiiiing--> må stå opp, jobb, bare litt til? ja-->slumre riiiiing--> må stå opp, jobb, bare litt til? ja-->slumre riiiiing--> må stå opp, jobb, bare litt til? ja-->slumre riiiiing--> må stå opp, jobb, bare litt til? må nesten stå opp nå da, ja, men bare en gang til-->slumre riiiiing--> må stå opp, jobb, nå må jeg opp, ikke trykk slumre da sovner jeg bare, sånn, da var det bare å stå opp da.... kaldt!!!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 "jeg hater alarmen på mobilen" "jeg hater mandag/tirsdag/onsdag/torsdag/fredag...." "jeg hater kamelånde på morgenen" "jeg hater at det alltid er -5 grader på rommet" "jeg hater at jeg la meg forsent igår" "jeg hater at håret alltid står alle veier" "jeg hater jeg glemte og kjøpe mat igår" "jeg hater at jeg aldri finner bilnøklene" "jeg hater at jeg ikke går på skole" "jeg hater at jeg må lage matpakke" "jeg hater at jobben starter kl 8" "jeg hater at bilen ikke har defa warmup" ja jeg er en ekstremt hyggelig person på morgenen.... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 "jeg hater alarmen på mobilen""jeg hater mandag/tirsdag/onsdag/torsdag/fredag...." "jeg hater kamelånde på morgenen" "jeg hater at det alltid er -5 grader på rommet" "jeg hater at jeg la meg forsent igår" "jeg hater at håret alltid står alle veier" "jeg hater jeg glemte og kjøpe mat igår" "jeg hater at jeg aldri finner bilnøklene" "jeg hater at jeg ikke går på skole" "jeg hater at jeg må lage matpakke" "jeg hater at jobben starter kl 8" "jeg hater at bilen ikke har defa warmup" ja jeg er en ekstremt hyggelig person på morgenen.... Tviler ikke Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Første jeg tenker på er at jeg vil sove videre så jeg får pult ferdi hu dama i drømmen. Våkna opp til dette 5dager på rad nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå