Xvani Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hei Nå ligger det vannvittig mye A4 ark og flyter rundt om kring her med div. lekser på (lærerene gir ut lekser for 1 mnd av gangen) Leksebøker mister jeg, så da tenkte jeg å legge inn alle lekser raskt og effektivt på PC'n min. Gjerne at de kommer frem dagen før automatisk også! Hvilke programmer passer bra til dette? ligger sikkert noe i XP, scheduler eller noe, men har aldri satt meg inn i det. Tips mottas med takk! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Scheduled Tasks er ikke så vanskelig som mange vil ha det til. Følgende artikkel viser på en enkel måte hvordan du bruker denne funskjonaliteten i Windows: http://www.winnetmag.com/Windows/Article/A...0638/20638.html Du er ikke begrenset til å bare starte opp programmer; også filer kan kjøres. F.eks kan du sette lekseplan for uke 2 til å starte noen minutt etter du har kommet hjem fra skolen den dagen du planlegger å gjøre leksene. Wizarden gjør dette til en lek. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Dersom du har MS Office, er Outlook perfekt for jobben. XenZor Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Dersom du har MS Office, er Outlook perfekt for jobben. XenZor Bruker opera som min mail klient selv om jeg har Office. Scheduled Tasks ja... Men hvilket prog bruker jeg for å sette opp selve lekseplanen? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 test lotus organizer gammel men god Lenke til kommentar
zacka Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) ...eller du kan enkelt og greit sette det opp i Excel. Det hadde jeg gjort, men nå er jo ikke jeg deg Endret 28. september 2004 av zacka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå