Jonas Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Heisann Skal arangere et lan nå, og trenger et påmeldingssystem. Har prøvd (og fått til) her, men det er jo lett å tulle, og refreshe osv, så jeg trenger et system hvor man må registrere seg, og så melde seg på lanet. Blir kansje flere lan, så et system hvor man kunne ha lagt til flere lan hadde vært fint. Noen har et slikt system, vil lage et, eller kan vise meg litt vei? Takk for hjelp! Jonas Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Søkefunksjonen fungerer vel fremdeles? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=304304 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=303523 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=299183 Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Jeg er ikke ute etter noe reservering, seatmap, eller noe fint grafiske greier. Bare registrering, og påmelding. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg vet ikke om det finnes mange script som dekker dine behov, men ta en titt på www.hotscript.com, der vil du nesten garantert finne noe! Og dessuten kan du enkelt lage et eget script ved hjelp av PHP/MySQL, eller PHP/Shell-scripting.. Lenke til kommentar
magh Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg er ikke ute etter noe reservering, seatmap, eller noe fint grafiske greier. Bare registrering, og påmelding. Last ned et gjestebokskript og modifiser det. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Tror jeg har funnet noe her, men det er en ting jeg ikke skjønner .. I sql filen står dette: #Mysql Tables CREATE TABLE `members` ( `id` int(10) NOT NULL auto_increment, `username` text NOT NULL, `password` text NOT NULL, `email` text NOT NULL, `ip` text NOT NULL, `aim` text NOT NULL, `msn` text NOT NULL, `icq` text NOT NULL, `yahoo` text NOT NULL, `homepage` text NOT NULL, `likes` text NOT NULL, `dis_likes` text NOT NULL, `signup_date` text NOT NULL, `last_login` text NOT NULL, PRIMARY KEY (id) ); Det kan vel ikke være hele databasen? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 det er for det første en tabelldefinisjon og ikke en database (forskjell er som forskjell mellom katalog og fil på disk) www.hotscripts.com pleier å hjelpe de som ikke kan noe Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Hvordan får jeg opprettet en database av den definisjonen da? Edit: I phpmyadmin Endret 28. september 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Trykk på "SQL" også paster du det der inn og trykker enter, submit, wootever. Så vil du ha en tabell med: `id` int(10) NOT NULL auto_increment, `username` text NOT NULL, `password` text NOT NULL, `email` text NOT NULL, `ip` text NOT NULL, `aim` text NOT NULL, `msn` text NOT NULL, `icq` text NOT NULL, `yahoo` text NOT NULL, `homepage` text NOT NULL, `likes` text NOT NULL, `dis_likes` text NOT NULL, `signup_date` text NOT NULL, `last_login` text NOT NULL, Som et phpscript setter inn info i etterhvert som folk registerer seg Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Fant det, og svarte på mitt eget innlegg i edit'en On topic: Jeg skjønner bare ikke MySQL .. Kan noen hjelpe meg litt? Legg meg til på msn i morgen, så blir jeg veldig glad Lenke til kommentar
henrikw Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 du kan jo se på denne posten også. http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=303523 Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 det finnes tusener av tutorials som lærer bort dette fra grunnen av, du finner sikkert noen. Lenke til kommentar
henrikw Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 du kan ogå se på www.tutorialized.com for noe gode php/mysql-tutorials Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå