HAL9000 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Man trenger ikke bruke et overgangsadapter fra 20 til 24 pins for å benytte en gammel 20 pins PSU på et 24 pins hovedkort. Jeg bruker selv en 20 pins PSU på et 24 pins hovedkort uten problemer og det kan man også gjøre i henhold til spesifikasjonen. Kravet er at man har en PSU som kan levere nok effekt stabilt og mitt hovedkort krever f.eks. minst 16 ampere på 12V utgangen for at dette skal fungere. Det er nok en fordel med en ekte 24 pins PSU, men ikke noe krav. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hva er det folk griner over? Kan dere ikke velge vanlige PSU'er nå da eller, ettersom det har kommet noen med annen "farge", neonlys osv? Lenke til kommentar
Raper Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Det sies at de som liker neonlys i pc'n også kjører omkring med en revehale på bilantennen sin.For ikke å snakke om all Wunderbaumen som forpester coupen. :!: Endret 28. september 2004 av Raper Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Man trenger ikke bruke et overgangsadapter fra 20 til 24 pins for å benytte en gammel 20 pins PSU på et 24 pins hovedkort. Det var snakk om det motsatte mot slutten hvertfall... å bruke en 24 PSU på et 20 HK hvor du trenger overgang. Lenke til kommentar
HAL9000 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Man trenger ikke bruke et overgangsadapter fra 20 til 24 pins for å benytte en gammel 20 pins PSU på et 24 pins hovedkort. Det var snakk om det motsatte mot slutten hvertfall... å bruke en 24 PSU på et 20 HK hvor du trenger overgang. Jepp, jeg leste litt for kjapt gjennom artikkelen. Takk for oppklaringen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvorfor buker ikke komplett noen kronestykker på å sette inn en bryter, så vi som ønsker det kan slå av horelyset? Komplett vil sikkert mer en doble antall potensielle kunder på det lille trikset. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Sikkert grunnet at da vil de miste garanti mot fabrikken. Om ikke de spesialbestiller PSU'er til sitt sortiment da. Dessuten så får man "rene" PSU'er uten harry-lys da som også leverer gode og stabile Volt/Ampere/Watt. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det er i hvertfall bra at de har slengt på muligheten til å justere turtallet på viften manuelt. Jeg kjøpte en umoddet utgave av en slik strømforsyning selv for en stund siden, og min var ikke helt lydløs akkurat. Sikkert fordi PC'en min drar en del strøm...? Uansett, det er ikke noe problem å la viften gå sakte så lenge man sørger for at den drar inn forholdsvis kjølig luft. Min klarer seg i allefall med en saktegående Silenx-vifte nå (ja, jeg har moddet PSU'en litt i ettertid), noe som fører til at den ikke lenger er hørbar. Har ATI X800XT og AMD 64 3500+ i PC'en hvis noen lurer. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hvorfor buker ikke komplett noen kronestykker på å sette inn en bryter, så vi som ønsker det kan slå av horelyset? Komplett vil sikkert mer en doble antall potensielle kunder på det lille trikset. Skulle hatt en sånn jeg også, er grønt lys i vifta på OCZ-strømforsyninga mi.. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg ser i prisguiden et bilde av denne strømforsyningen. Der er den svart, stilig og har sleevede kabler. Når jeg derimot ser på bilde av den samme strømforsyningen hos PCutstyr.no og hos Komplett, så har de bilde av en vanlig sølv-farget strømforsyning uten sleevede kabler. Er det feil i bildet hos nettbutikkene eller hos prisguiden? Prisguide Komplett Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Er det bare intel som har begynt med ATX 2.0 spesifikasjoner? Når kommer dette på amd hk? Forstår jeg det riktig så er dette noe som har kommet p.g.a pci-express, men støtter nforce 4 dette da? Kunne vel vært fordel sikkert p.g.a SLI eller? Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Er det bare intel som har begynt med ATX 2.0 spesifikasjoner? Når kommer dette på amd hk? Forstår jeg det riktig så er dette noe som har kommet p.g.a pci-express, men støtter nforce 4 dette da? Kunne vel vært fordel sikkert p.g.a SLI eller? Det står noe om dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå