MiNdNuMb Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 holder på med et prosjekt der jeg har tenkt å smekke inn to billige pumper med litt lavere kapasitet i steden for en dyr med mye kapasitet. har tenkt å kjøre disse to inn på et punkt , med fordeling videre til komponenter som skal kjøles. Dette gjør at jeg kan kjøre væskestrømmen i parallell, å få mindre motstand i systemet. Jeg trenger da å lage en liten vanntett boks med 5-6 nipler i for tilkobling av slanger. Er det noen her som har gjort noe lignende, eller har noen gode tips på hvordan det kan løses ? grunne til at jeg velger denne løsningen er at det gir mulighet til å jonglere litt med å sette ting i serie eller paralell for å se hva som lønner seg. niplene jeg bruker må kunne blendes av/ plugges igjen. Videre holder jeg på med en radiatorkonstruksjon som består av 3-4 tynne kobberrør som også kjøres i parallel, og jeg trenger en metode for å samle disse i en nippel. har lurt på å presse dem sammen i en nippel, og fylle med lim. Dette går kanskje bra, men jeg er litt skeptisk... alle innspill mottas med takk. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Flyttes til ekstremkjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå