kidden Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Jeg skal formatere PCen min snart fordi det er så mye virus, spyware og masse annet drit som jeg ikke klarer å fjerne... Jeg har lisens på både WinXP og Win2k, så hva bør jeg legge inn? Jeg har en Compaq presario 7EL7000T, PIII 1 GHz, 384 MB minne, nVidia TNT2 64 pro (32 MB)skjermkort, CD-Brenner og DVD-ROM hvis det har noe betydning... Endret 28. september 2004 av kidden Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 For spill ville jeg klart gått for WinXP, selv om Win2k er et meget stabilt og godt OS. Men ut ifra specs. vil jeg ikke tro du er den mest aktive spilleren på forumet. Det heler er mer eller mindre en smaks sak, legger du inn WinXP, legg for all del inn SP2! Ikke glem ANTV og brannmur Lenke til kommentar
kidden Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 For spill ville jeg klart gått for WinXP, selv om Win2k er et meget stabilt og godt OS. Men ut ifra specs. vil jeg ikke tro du er den mest aktive spilleren på forumet. Det heler er mer eller mindre en smaks sak, legger du inn WinXP, legg for all del inn SP2! Ikke glem ANTV og brannmur Jeg spiller endel, men jeg spiller ikke de nyeste spillene får å si det sånn... Men har SP2 kommet til WinXP norsk enda da? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Men har SP2 kommet til WinXP norsk enda da? Ja... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Du finner streamed versjonen under Windows Update (når du event. har installert WinXP) eller på sidene til MS der du finner hele oppdateringen. Det kan fint være en fordel å laste ned hele oppdateringspakken før du event. installerer windows xp slik at du har de fleste oppdateringene før du går på nett. Spes. siden pakken er relativt stor. Nok en gang, husk å legge inn ANTV og brannmur Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Husk å aktiver en brannmur FØR du kobler deg på nettet. Hvis ikke får du nesten garantert virus (feks sasser) iløpet av de første 3 minuttene du er online. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 SP2 aktivere brannmuren automagisk som standard ved installering Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 jeg ville helt klart gått for Windows 2000+SP4, da dette egner seg ganske så godt til spilling også. med den specsen der så passer den ypperlig til Windows 2000+SP4. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Windows 2000 er som jeg tildligere har skrevet et meget godt OS. Dog stiller Windows XP sterkt etter SP2. Dog krever XP mer av PCen enn 2k Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Eg hadde i alle fall valgt XP. Av ein eller anna grunn likar eg ikkje så godt 2k.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Eg hadde i alle fall valgt XP. Av ein eller anna grunn likar eg ikkje så godt 2k.. Alt er relativt, noen liker moren og noen datteren...... Lenke til kommentar
kidden Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Tror jeg installerer xp... er det dumt av meg? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Nei da, men for all del last ned SP2 slik at du har denne klar slik at du får lagt inn denne før du går på nett med XP. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Tror jeg installerer xp... er det dumt av meg? Nei da ! Det går greit med de specs du har på maskinen din.... Lenke til kommentar
kidden Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Ok... Da gjør jeg det nå. Skal kjøpe ny PCen rundt nyttår så. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hvis du spiller med den maskina ville jeg uten tvil lagt inn 2k. Irriterende når OS-et drar ressurser du sårt trenger. Men det er nå engang meg. Lenke til kommentar
kidden Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Hmm.. nå ble jeg usikker igjen. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Husk at du kan skru av mesteparten av bjellene og fløytene i XP, slik at det blir mer likt 2k i utseende og ressursbruk. Personlig synes jeg 2k er veldig, veldig digg. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Legg for all del inn win XP. Det at xp drar ressurser er sterkt overvurdert ettersom man kan skru av det meste. XP er nyere og mer oppdatert, og har fordelen med den nye sp2. Dessuten er det et mer behagelig brukersnitt med flere valgmuligheter. Husk at 2k begynner å dra på årene. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Velg XP du. Og deaktiver alle de kosmetiske "nytighetene" ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå