Gå til innhold

Win XP vs. Win2k

kidden

Anbefalte innlegg

Jeg skal formatere PCen min snart fordi det er så mye virus, spyware og masse annet drit som jeg ikke klarer å fjerne... Jeg har lisens på både WinXP og Win2k, så hva bør jeg legge inn? Jeg har en Compaq presario 7EL7000T, PIII 1 GHz, 384 MB minne, nVidia TNT2 64 pro (32 MB)skjermkort, CD-Brenner og DVD-ROM hvis det har noe betydning...

Endret av kidden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For spill ville jeg klart gått for WinXP, selv om Win2k er et meget stabilt og godt OS. Men ut ifra specs. vil jeg ikke tro du er den mest aktive spilleren på forumet. Det heler er mer eller mindre en smaks sak, legger du inn WinXP, legg for all del inn SP2! Ikke glem ANTV og brannmur

Lenke til kommentar
For spill ville jeg klart gått for WinXP, selv om Win2k er et meget stabilt og godt OS. Men ut ifra specs. vil jeg ikke tro du er den mest aktive spilleren på forumet. Det heler er mer eller mindre en smaks sak, legger du inn WinXP, legg for all del inn SP2! Ikke glem ANTV og brannmur

Jeg spiller endel, men jeg spiller ikke de nyeste spillene får å si det sånn... ;)

Men har SP2 kommet til WinXP norsk enda da?

Lenke til kommentar

Du finner streamed versjonen under Windows Update (når du event. har installert WinXP) eller på sidene til MS der du finner hele oppdateringen. Det kan fint være en fordel å laste ned hele oppdateringspakken før du event. installerer windows xp slik at du har de fleste oppdateringene før du går på nett. Spes. siden pakken er relativt stor.

Nok en gang, husk å legge inn ANTV og brannmur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...