Gå til innhold

Kontantkort kampanjer for tiden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Expert tar jo helt av: N-Gage koster 499,- med 100kr kontantkort, og har ingen operatørlåst (som om det skulle være problematisk...).

Nokia 3300 selger de for 399,-

:)

Expert og expert/bonus er vel det samme. Jeg kjøpte meg en på en expert/bonus butikk tror jeg.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Lenge siden du kjøpte den for 499 eller?

Edit:

tror nokk du kjøpte den på tilbud i expert-bonus butikkene i trondheim...

tilbudet er over for lenge siden, med mindre det har kommet et nytt et..

Endret av jorg
Lenke til kommentar

Det har kommet et nytt tilbud. Sto i Expert Bonus avisa som kom med Adressa på mandagen(27/9-05). Hvor lenge tilbudet varer er jeg usikker på. Så jeg fikk mamma og stefaren min til å kjøpe en N-Gage for 499kr, mens jeg var på sesjon. Digg mobil sier jeg bare. Bruker den til å spille spill og T610 bruker jeg til å ringe å skrive sms på. Kommer sikkert med en test snart. :thumbup:

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
tror nokk du kjøpte den på tilbud i expert-bonus butikkene i trondheim...

Jeg kjøpte den i expert-bonus i Bergen i går (nordås). Men det er mulig at det er Expert-Bonus som er stikkordet her. Jeg trodde det var samme greiene som vanlig expert...

jorg: Hva tenkte du på? Det følger med en Djuice Kontant startpakke, med 100kr å ringe for.

Hvis du mente mobilen, så følger alt med: Headset (med mic), 32MB mmc, kabel for tilkobling til forsterker/andre enheter, USB-kabel til PC, omformer fra liten jack, til vanlig størrelse. Ble faktisk litt imponert over at så masse kabler følgte med :)

Til opplysning koster et originalt batteri 300 nytt. Mens her får du hele skitten for 399 (i teorien, siden du får 100kr å ringe for).

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...