SpinNdre Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 De fikk inn returen min 24/9, og sa den ville vere ferdig om 2 dager, 30/9. Er det vanlig å bruke 6 dager på en retur? Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 vanlig å bruke opp mot 20 dager.. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Trege og trege... Det spørs vel hvem man sammenligner med. Min siste(og heldigvis hittil eneste) retur tok fem uker, og da var det ikke engang noe feil med varen, men inkompatibilitet med min maskinvare, så alt de trengte å gjøre var å teste varen og sende den tilbake. Dette var IKKE Komplett.no da, bare så det er sagt. Men seks dager høres ikke mye ut, i den sammenhengen. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) vanlig å bruke opp mot 20 dager.. Du tuller? edit: de sa til meg at virketiden var 1 dag... Endret 28. september 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
breathe Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 vanlig å bruke opp mot 20 dager.. Du tuller? edit: de sa til meg at virketiden var 1 dag... Vel, den 24. var en fredag ... så kan du sikkert glemme lørdag og søndag. mandag 27. får de sett på den, 28. sender de den... 29-30. har du den ... Høres det urimelig ut? Dersom de har flere kunder enn deg, tenkte jeg på Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 vanlig å bruke opp mot 20 dager.. Du tuller? edit: de sa til meg at virketiden var 1 dag... Vel, den 24. var en fredag ... så kan du sikkert glemme lørdag og søndag. mandag 27. får de sett på den, 28. sender de den... 29-30. har du den ... Høres det urimelig ut? Dersom de har flere kunder enn deg, tenkte jeg på Stemmer vel det... De skulle sende den om 2 dager, altså 30/9 Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ikke for å være veldig vrange, men som vi skrev til deg i går på PM: HeiDenne er levert til oss fredag og burde ha blitt registrert inn da, evnt. registreres den inn i dag. Returavd. har for tiden ca 1 virkedag behandlingstid, så dette bør gå relativt raskt. Vi synes ikke 1-3 virkedager er spesielt lang tid For å klargjøre enda mer: Virkedager er altså mandag - fredag. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Ikke for å være veldig vrange, men som vi skrev til deg i går på PM: HeiDenne er levert til oss fredag og burde ha blitt registrert inn da, evnt. registreres den inn i dag. Returavd. har for tiden ca 1 virkedag behandlingstid, så dette bør gå relativt raskt. Vi synes ikke 1-3 virkedager er spesielt lang tid For å klargjøre enda mer: Virkedager er altså mandag - fredag. Ja jeg glemte det... Self. er ikke virkedager lørdag og søndag Endret 28. september 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Du er heldig. komplett brukte 39 dager på å sende meg et nytt lydkort. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) SpinNdre skrev: 28/09/2004 : 16:27 Ja jeg glemte det... Self. er ikke virkedager lørdag og søndag Alt i orden Endret 28. september 2004 av Komplett.no Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Natrium skrev: 28/09/2004 : 16:28 Du er heldig. komplett brukte 39 dager på å sende meg et nytt lydkort. Heisan, Slikt er naturligvis uakseptabelt og skal ikke skje. Er ingen trøst for deg nå, men for å unngå flere slike historier har vi fokusert på raskere behandlingstider enn tidligere. Vi nå godt innenfor målet om tre virkedager og har planer om å beholde det slik. Mager trøst for de som har fått behandlet returer tregt tidligere, men (til og med) vi forstår at man ikke liker å være uten komponentene sine i ukesvis... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Natrium skrev: 28/09/2004 : 16:28 Du er heldig. komplett brukte 39 dager på å sende meg et nytt lydkort. Heisan, Slikt er naturligvis uakseptabelt og skal ikke skje. Er ingen trøst for deg nå, men for å unngå flere slike historier har vi fokusert på raskere behandlingstider enn tidligere. Vi nå godt innenfor målet om tre virkedager og har planer om å beholde det slik. Mager trøst for de som har fått behandlet returer tregt tidligere, men (til og med) vi forstår at man ikke liker å være uten komponentene sine i ukesvis... Han typen på mailen sa noe om at dere hadde bytta no system opplegg. og at dere lå litt etter. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Natrium skrev: 28/09/2004 : 16:37 Han typen på mailen sa noe om at dere hadde bytta no system opplegg. og at dere lå litt etter. Det er nok riktig, vi byttet system for en stund siden. Denne returen skjedde sannsynligvis tidligere i år ? Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ikke begynne å klage etter 6 dager, spesielt når det er helg imellom! Må være måte på! De har annet å gjøre på bedriften enn å sitte og vente på returpakken din! Skjønner godt at det er kjipt å vente, da jeg selv er i en lignende situasjon... Ros heller komplett for at de er så velvillige og vennlige i forhold til retur du! Er IKKE alle som er det skjønner du! Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Komplett brukte 6 måneder på min retur.... Hovedkortet var DOA. De sa at en vanlig retur skulle være på ca 2 uker (fra innsending, til du får returvaren i posten) Ikke ta dette for gitt. Måtte ringe 6 ganger før de sendte meg en erstatning. Ellers er komplett helt topp. Det er lov å håpe da Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Natrium skrev: 28/09/2004 : 16:37 Han typen på mailen sa noe om at dere hadde bytta no system opplegg. og at dere lå litt etter. Det er nok riktig, vi byttet system for en stund siden. Denne returen skjedde sannsynligvis tidligere i år ? jupp. i slutten av mai tror jeg... husker ikke helt sikkert. Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tja, Komplett.no ødela skjermkortet mitt i returen, og sendte senere hele pc'en til sverige. Ny pc på meg det Men ellers helt topp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå