jingt Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hææ, har forumet blitt helt forandret. vannkjøling har blitt slått sammen med alt luftkjøling: kjøling. og det har blitt flyttet over til maskinvare. det har alt det andre og, untatt nyheter. er dette bare midlertididlig eller for alltd? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Forandring fryder! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 likte det ikke jeg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=304502 Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 ok. men syns fortsatt det er irriterende at vannkjøling har blitt slått sammen med luftkjøling. da jeg leste en post der trodde jeg at det var noen som hadde posta feil Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 + Tilbakemeldinger egen kategori + Hardware er endret til maskinvare + Skermkort og TV-kort er delt fra Skjermer + PSU er tydelig kommet inn under elektronikk + Likte kategoriene SFF-barbon og stuePC , Servere , Kabinetter og Case mods , Webshop- og butikk diskusjoner - men er Overklokkings forumet kun OK baren og Nyheter? NEI eller såvidt greit siden hardware og overklokking har sklidd mye inn i værandre - Vann og ekstrem kjøling spleiset med luft kjøling NEEEEEEEIIII Dette har absolutt gått mest i den positive retningen, sett meget bort ifra at vann&ekstrem kjøling er slått sammen med luftkjøling Det tar jeg virkelig tungt Lenke til kommentar
highlander Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 overklokking.no + hardware.no = sant! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Stenges, ta heller dette i informasjonsposten under Tilbakemeldinger-kategorien (Tidligere Forum) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg