Clavain Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Bare en liten advarsel, La inn SP2 her om dagen og den fjernet rett og slett deler av spill-partisjonen min. Jeg fikk en feilmelding etter restart om en korrupt fil på partisjon e: og meldingen anbefalte å kjøre CHFDSK, noe jeg gjorde. Dessverre la jeg ikke merke til at hele gothic 2 og store deler av Doom 3 var borte... Problemet var at jeg installerte et nytt program på partisjonen før jeg oppdaget at filene var borte, men jeg fikk heldigvis frem de fleste save-filene via recovery-software. Jeg tror imidlertid at slettingen kan reverseres hvis man avinstallerer SP2 før man gjør noe annet på partisjonen. Vet ikke hvor utbredt denne bug'en er, men det kan være noe å tenke på før man installerer SP2... Er i hvert fall siste gang jeg installerer en service pack fra MS. Har klart meg lenge uten SP1 så det går nok bra... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ikke rart folk får virus når folk som deg finnes. tenk på at 90% av folk som har SP2 ikke har problemer. Lenke til kommentar
Clavain Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Så logikken din er at siden de fleste ikke har trøbbel, skal ingen snakke om de problemene man har hatt? Vanskelig å tolke pisspreiket ditt annerledes. PS: Har aldri hatt virus på maskinen så poenget ditt blir dobbelt meningsløst. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 kan umulig tro at sp2 gjore dette? aldri hørt noen som har samme problemet. Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ikke rart folk får virus når folk som deg finnes. tenk på at 90% av folk som har SP2 ikke har problemer. skjønte heller ikke logikken. takk for tipset Clavin Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg mente at:Folk som ikke har patcha os'et siden 2001 ofte sender ut "litt" virus uten at de vet om det. Lenke til kommentar
Clavain Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Geedoo: Vel, det høres rart ut, men feilen kom rett etter at SP2 var installert + mappene kom frem igjen etter å ha avinstallert SP2 (etter omstart). Hvis noen har andre (konstruktive) forklaringer så vil jeg gjerne høre dem. Kanskje problemer med store harddisker (200gb)? Lenke til kommentar
Clavain Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Jeg sa at jeg ikke hadde installert sp1, jeg har derimot lagt inn det som er av sikkerhetspatcher. Uansett, det du sier om virus blir bare en påstand du kan slenge ut = svak argumentasjon og ikke minst off-topic. Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hei, nå har jeg også installert SP2 både på min hovedboks og laptoppen min. personlig har jeg aldri hatt problemer med SP2, hverken problemer med programmer eller sletting av filer/mapper har skjedd hos meg. jeg skal ikke slenge ut påstander i øst og vest om at du har virus, men jeg tror nok at mye av feilen ligger i det når du installerte SP2 eller noe i den duren. en bug er det nok ikke nei. det ligger nok heller hos deg dette problemet. Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Har akkuratt opplevd noe av det samme. Installerte akkurat SP2 og en hel haug av filer forsvant fra hardisk F: Bl.a. ferie bilder, spill til mobilen osv... Vet at filene fortsatt befinner seg på harddisken siden det fortsatt er brukt like mye plass, men jeg vet ikke hvordan jeg kan få takk i disse. Noen forslag. Forresten så kom noen av ejay mp3'ene mine tilbake. Trodde jeg hadde slettet dem for lengst..... Tørr ikke gjøre noe med partisjonen før jeg vet 100% sikkert hvordan jeg får tilbake filene Endret 12. oktober 2004 av C-Style Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå