Goebbels Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 ref. Informasjonssjefen i Elkjøp, Scott Enebrigtsen, beklager episoden. - Det kan se ut som om det har skjedd en glipp. Vi beklager det og vil gjøre det vi kan for å gjøre kunden fornøyd. Vi vil tilby en ny telefon når den kommer inn, sier han til Dagbladet.no Han sier rutinene for returnerte varer ikke er fulgt. - Alle varer som har vært brukt eller solgt tidligere skal klargjøres og merkes tydelig. Mobiler skal blant annet slettes for innhold. Her har vi klare rutiner som ikke har vært fulgt. Det er ofte prisavsalg på slike varer som selges på nytt. *host* bullshit *host* Trur vel heller at de har blitt busted, at de vanligvis bare "fromaterer" mobilen og selger de brukt videre, uten noe mer om det.. Har et par kompiser som jobber i slike butikker, og praksis ved slike tilfeller er skremmende Provoserende at de lyver om det. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 FORMATERER? Dette er nok bullshit. Elkjop selger riktig nok B-varer til en redusert pris, altså brukte, men jeg er ikke i tvil om at den del selges som ny i tillegg... Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Kjæresten min kjøpte en Samsung E700 som "kuppvare", og den var full av bilder av en haug meg folk. Elkjøp solgte den heldigvis med full garanti, og hun fikk hver eneste krone tilbake. Men det er seriøst litt merkelig at de ikke sjekker det da. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ja det er litt absurd det ja Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Kan ikke si at Elkjøp kan regnes som den mest "seriøse" mobil butikken, folka vet vanlighvis ikke hva de selger; så lenge de selger det Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jaja, er egentlig ganske fornøyd med Elkjøp jeg. Greit nok at de gjør noen misser, men de fikser det. Åsså er det ofte forskjell fra butikk til butikk da. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 En miss og det kommer i Dagbladet? Tragisk... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ja, lite å skrive om for tida? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå