steenolsen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hej, Jeg kender ikke noget til digitalkameraer, men har brug for et, der tager gode billeder. Kvaliteten af billedet er altså det vigtigste kriterium. Jeg har læst http://akamera.dk/art.php?artikkelid=6945 med stor interesse, og kan godt følge Jens's argumenter, men hvordan finder jeg ud af hvilket kamera der så er det rigtige? Er villig til at bruge ca. 3.000 - 4.000 DKK. Mvh Steen Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hvis det kun er billedkvaliteten du går efter, så er Canons ixus 430/500 nok det bedste valg... Men hvis andre ting, såsom brugervenlighed, batterilevetid, hurtighed, størrelse, antal megapixel, manuelle funktioner, etc. vejer tungest, så er der mange andre alternativer. At finde DET bedste kamera er svært i denne prisklasse, så hvis du kunne finde frem til hvilke egenskaber DU sætter pris på ved dit kommende kamera, er det væsentligt nemmere at komme med anbefalinger for alle i forumet, inklusive undertegnede Lenke til kommentar
F828 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ville gått for et brukt DSC-F717 definitivt. Ser de selges for rundt 4.000,- 4.500,- Meget god bildekvalitet. F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå