ezcey Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Noen som har peiling på hvordan man åpner et nytt vindu når man trykker f.eks "logg inn" på et skjema? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Prøv å sett target på form-en din: <FORM TARGET=BLANK ACTION="dumbo.php" method=get> Dumbo: <INPUT type="text" name="dumbo" size=20> <INPUT type="submit" value="Dumbo power !"> </FORM> Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 ...du kan selvfølgelig også bruke JavaScript, men den koden jeg gav deg nettopp er litt enklere å implementere. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Må nok gjørast med JavaScript trur eg. Target er ikkje en gyldig egenskap på form elementer, ei heller vil det validere noken anna plass.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Om du absolutt vil validere siden din kan du bare legge til en "generisk" onClick="window.open();" script i formen din... Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Validering er intet must. Lurer også på hvordan man kan lukke vinduet når man trykker "logg ut" ? Noen forslag? Og så har jeg et problem til, jeg har to påloggingsbokser på en side, til respektive plasseringer - og når det trykkes på logg inn, så åpnes den innloggede siden i et nytt vindu, det skal den andre også gjøre, men den overskriver det allerede åpnede vinduet, noen forslag til hvordan jeg kan gjøre det annerledes? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bruk target="_blank" på begge (_ er stikkordet) eller bruk forskjellige target Form 1: target="ny1" Form 2: target="ny2" Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Mens vi er igang med skjemaer. Noen som kan si meg hvordan jeg fjerner informasjonen i gitt felt etter de har trykket logg inn? Slik at passordet fjernes fra den opprinnelige siden når siden de logger på åpnes i et nytt vindu? Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Enten ved å reloade den aktuelle siden, eller ved hjelp av javascript. Skal du bruke javascript, må du huske å navngi både skjema og felt. Deretter kan du bruke document.navn_på_form.navn_på_felt.value = ""; Hvis du bruker denne teknikken på en onclick-event på submit-knappen din, er jeg litt usikker på om skjemaet sendes før den fjerner informasjonen. Det må du nesten teste selv. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Må nok gjørast med JavaScript trur eg. Target er ikkje en gyldig egenskap på form elementer, ei heller vil det validere noken anna plass.. target-attributten kan brukes på form-elementet. By assigning a name to a frame via the name attribute, authors can refer to it as the "target" of links defined by other elements. The target attribute may be set for elements that create links (A, LINK), image maps (AREA), and forms (FORM). Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Må nok gjørast med JavaScript trur eg. Target er ikkje en gyldig egenskap på form elementer, ei heller vil det validere noken anna plass.. target-attributten kan brukes på form-elementet. By assigning a name to a frame via the name attribute, authors can refer to it as the "target" of links defined by other elements. The target attribute may be set for elements that create links (A, LINK), image maps (AREA), and forms (FORM). Javel da. Deng meg når eg tar feil. Eg kan da vel ikkje alt her i verden? Endret 7. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg mener aldri å denge noen, bare vær glad for at jeg retter deg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg mener aldri å denge noen, bare vær glad for at jeg retter deg Kunne dengt ham litt..? Det hadde han hatt godt av Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 <FORM TARGET=BLANK ACTION="dumbo.php" method=get> Dumbo: <INPUT type="text" name="dumbo" size=20> <INPUT type="submit" value="Dumbo power !"> </FORM> å fytti rakkern da! tagger i uppercase?! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er vel ikke dødsfarlig om det ikke er XHTML ? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Er vel ikke dødsfarlig om det ikke er XHTML ? Det er HELT ok i HTML. Endret 7. oktober 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Er vel ikke dødsfarlig om det ikke er XHTML ? Jo. Først får du en sterk hostekule, så får du blå utslett over hele kroppen. Til slutt dør du ved å ta en dobbel salto med skru. Nei, det er ikke dødsfarlig. ------------------------------------------------------- Det er lov i følge HTML-spesifikasjonene. Edit: *Kremt! Lese ordentlig, ja!* Endret 7. oktober 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Tilbake til tråden.. Jeg får ikke helt til å fjerne informasjonen fra passordfeltet, noen andre tips enn det over? Mulig jeg ikke har fått kodebiten helt til heller, så det er sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå