Gå til innhold

target="_blank" på et skjema?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Validering er intet must.

Lurer også på hvordan man kan lukke vinduet når man trykker "logg ut" ? Noen forslag?

Og så har jeg et problem til, jeg har to påloggingsbokser på en side, til respektive plasseringer - og når det trykkes på logg inn, så åpnes den innloggede siden i et nytt vindu, det skal den andre også gjøre, men den overskriver det allerede åpnede vinduet, noen forslag til hvordan jeg kan gjøre det annerledes?

Lenke til kommentar

Mens vi er igang med skjemaer.

Noen som kan si meg hvordan jeg fjerner informasjonen i gitt felt etter de har trykket logg inn?

Slik at passordet fjernes fra den opprinnelige siden når siden de logger på åpnes i et nytt vindu?

Lenke til kommentar

Enten ved å reloade den aktuelle siden, eller ved hjelp av javascript.

Skal du bruke javascript, må du huske å navngi både skjema og felt. Deretter kan du bruke

document.navn_på_form.navn_på_felt.value = "";

Hvis du bruker denne teknikken på en onclick-event på submit-knappen din, er jeg litt usikker på om skjemaet sendes før den fjerner informasjonen. Det må du nesten teste selv.

Lenke til kommentar
Må nok gjørast med JavaScript trur eg.

Target er ikkje en gyldig egenskap på form elementer, ei heller vil det validere noken anna plass..

target-attributten kan brukes på form-elementet.

By assigning a name to a frame via the name attribute, authors can refer to it as the "target" of links defined by other elements. The target attribute may be set for elements that create links (A, LINK), image maps (AREA), and forms (FORM).
Lenke til kommentar
Må nok gjørast med JavaScript trur eg.

Target er ikkje en gyldig egenskap på form elementer, ei heller vil det validere noken anna plass..

target-attributten kan brukes på form-elementet.

By assigning a name to a frame via the name attribute, authors can refer to it as the "target" of links defined by other elements. The target attribute may be set for elements that create links (A, LINK), image maps (AREA), and forms (FORM).

Javel da. Deng meg når eg tar feil. Eg kan da vel ikkje alt her i verden? :ermm:

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Er vel ikke dødsfarlig om det ikke er XHTML ?

Jo. Først får du en sterk hostekule, så får du blå utslett over hele kroppen. Til slutt dør du ved å ta en dobbel salto med skru. :ermm:

Nei, det er ikke dødsfarlig.

-------------------------------------------------------

Det er lov i følge HTML-spesifikasjonene. :)

Edit: *Kremt! Lese ordentlig, ja!*

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...