Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

DC++ omkobling ved lav hastighet?

Anbefalte innlegg

Si at du laster en fil på 500MB og 45 av 123 brukere er online. Filen kjører på bare 2.45KB/s.

Om man da trykker på delete nede på koblingen så begynner den å finne andre med ledige slotter. Ser ut som om den tar den raskeste først for plutselig så kjører den på 250KB/s.

Det jeg da lurer på er om det går ann å stille DC slik at den bryter koblingen når speeden kommer unna f.eks 3KB/s??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er forskjellen på disse to?? Bruker de samme hubber?

Hva slags hubliste du bruker er opp til deg, og alle som brukes til DC++ kan brukes til oDC. oDC er bygget på koden til DC++ (som er opensource) så det ser så godt som helt likt ut, men har endel ekstrainstillinger...

Lenke til kommentar

Hva slags hubliste du bruker er opp til deg, og alle som brukes til DC++ kan brukes til oDC. oDC er bygget på koden til DC++ (som er opensource) så det ser så godt som helt likt ut, men har endel ekstrainstillinger...

Så du mener oDC er best?

Vis de er så og si like, men at oDC har endel ekstra "utstyr" så må jo denne testes ut med en gang da :thumbup:

Lenke til kommentar

Så du mener oDC er best?

Vis de er så og si like, men at oDC har endel ekstra "utstyr" så må jo denne testes ut med en gang da :thumbup:

tester oDC

har noen en hublist som funker ?

Lenke til kommentar

StrongDC er det beste valget...den kan man laste ned fra flere stykker på en gang, samtidig som man kan sette et hav av hastighetsinstillinger (blant annet at den skal disconnecte users som man bare får 2-3kB/s av...ikke at dette er noe vits, da den laster fra flere på en gang :) ).

Lenke til kommentar

Har nå prøvd StrongDC og må si jeg likte den mye bedre enn "orginalen". Får endelig brukt hele linja når jeg laster noe.

Problemet er bare det at det låser seg hele tiden. Finnes det ikke en variant som innstaleres på maskinen? Den jeg har nå kjører bare fra mappa jeg unzippa den downloada zip filen til.

Virker veldig ustabil...

Lenke til kommentar
bruk revconnect, da kan den laste ned fra alle med ledige sloter

Hvis alle hadde brukt det dritet hadde hele DC-nettverket brutt sammen...

DC er bygget rundt åpne slotter, og når du laster ned fra 250 brukere samtidig, bruker du 250 ledige slotter. Ergo vil veldig få få tilgang til det du laster ned...

Lenke til kommentar

DC er bygget rundt åpne slotter, og når du laster ned fra 250 brukere samtidig, bruker du 250 ledige slotter. Ergo vil veldig få få tilgang til det du laster ned...

Jeg bruker for øyeblikket 14 slotter ser jeg. Andre får lasta fra meg som bare det...

Uploaden min går på full guffe hele tiden. (256 :ermm: )

Lenke til kommentar

Sant nok. RevConnect overdriver med slot bruk, men det finnes en mulighet å begrense antal brukere man laster ned fra. StrongDC++ er derimot mye "snillere". Den laster ned fil delt i segmenter opp til 10 segmenter så vidt jeg vet. På den andre siden hvis den siste segmentet er lastet ned fra en bruker med lav upload hastighet, er det dessvere ikke noe som blir automatisk gjort. Du må selv koble fra bruker og lete videre etter en med raskere upload. Det liker jeg ikke.

Staljin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...