Yatta Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) God allesammen. Jeg er en ivrig BF 1942 spiller og liker å ha FPSen min høyt oppe. Til våren kommer BF 2 og sånn jeg ser det nå må jeg oppgradere skjermkortet mitt når det kommer. Jeg vet er en stund til spillet kommer men som fattig mann jeg er, og kansje litt feil prioriteringer til tider(les: datautstyr), må man jo planlegge og spare. Det er da jeg trenger lit hjelp på hva jeg skal kjøpe, og har noen spørsmål. - Hva kan jeg vente fremover på skjermkortmarkedet? - Bør jeg kjøpe et kort som er nytt når spillet slippes, eller holder det med et kort som på det tidspunktet, våren 2005, har vært litt på markedet? - Hvilket brikkesett bør jeg ta? -Hvor mye kommer et godt skjermkort til å ligge på i pris? Vet det er en stund til, men om noen kunne hjelpe meg hadde det vært topp. Nå har jeg et Sapphire Radeon 9600 Pro 128Mb og har ingen vonde minner fra det. Men siden jeg ikke har hatt NVIDIA vet jeg ikke helt hvordan det er i forskjell. På forhånd takk. Endret 30. september 2004 av Yatta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå