pompin Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Hei, bor for tiden i Japan og har kjoept meg et Canon Ixus 500. Er rimelig godt fornoeyd med det, bortsett fra at det virker litt tregt avogtil. Jeg har kjoept to ekstra minnekort til det, et ScanDisk 128MB og et Toshiba 256MB. Det siste kjoepte jeg ganske nylig og det har bare blitt brukt noen faa ganger. Paa mandag skulle jeg toemme det for bilder, men det virka ikke som om PCen taklet det riktig godt... Det kom en eller annen feilmelding om aksess et-eller-annet. Er ikke saa lett aa forstaa all japansken Aa toemme det andre minnekortet mitt gaar helt fint, men det fungerer ikke med det stoerste. Kan dette vaere fordi at PCen jeg bruker er altfor treg og tilsynelatende nedlesset av ressurskrevende spyware og annet toev(min vertsbrors PC)? Det fungerte helt fint aa toemme det for bilder de tre-fire foerste gangene.. Haaper paa raske og gode svar. Drar paa tur om halvannen uke, og da vil jeg gjerne ha litt kapasitet. Mvh. fersking paa forumet Edit: Har faatt fiksa problemet naa. Det virket som om PCen her var for svak til aa laste ned bilder fra et 256MB kort.. Endret 1. oktober 2004 av pompin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå