Gå til innhold

Knuse Microsoft!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe! Let them burn in hell!

..og ta Apple også når dere først er igang :lol: :lol: :lol:

Code:

__ __ .__ __. __ __ ___ ___
| | | | | | | | | | | / /
| | | | | | | | | | | V /
| | | | | . ` | | | | | > <
| `----.| | | | | | `--' | / .
|_______||__| |__| __| ______/ /__/ __

____ __ ____ __ __ __
/ / / | | | | | |
/ / / | | | | | |
/ | | | | | |
/ / | | | `----.| `----.
__/ __/ |__| |_______||_______|

.___________. ___ __ ___ _______
| | / | |/ / | ____|
`---| |----` / ^ | ' / | |__
| | / /_ | < | __|
| | / _____ | . | |____
|__| /__/ __ |__|__ |_______|

______ ____ ____ _______ .______
/ __ / / | ____|| _
| | | | / / | |__ | |_) |
| | | | / | __| | /
| `--' | / | |____ | | ----.
______/ __/ |_______|| _| `._____|

.___________. __ __ _______
| || | | | | ____|
`---| |----`| |__| | | |__
| | | __ | | __|
| | | | | | | |____
|__| |__| |__| |_______|

____ __ ____ ______ .______ __ _______ __
/ / / / __ | _ | | | | |
/ / / | | | | | |_) | | | | .--. || |
/ | | | | | / | | | | | || |
/ / | `--' | | | ----.| `----.| '--' ||__|
__/ __/ ______/ | _| `._____||_______||_______/ (__)

Lenke til kommentar

Det er idag ca 2.3% halvhjerner som bruker PC.

I verden i dag finnes det 2.3% PC-er som har Linux installert som OS.

Over 90% av de som har PC vet at hvis de skal bli en vinner så må de legge inn et OS som ikke er laget på dugnad. I verden i dag finnes det rundt 90% PC-er som har Windows som sitt OS.

Windows er for vinnere og Linux for tapere.

Lenke til kommentar

Latterlig av apple og linux folk som hele tiden skal slenge dritt om windows og co. har dere virkelig så heftig fritids problemer at dere gidder å bruke så mye energi og tid på å hate windows som faktisk er best? det er en grunn til at nesten alle har windows!!! men men du liker linux og det må du få lov til. selv om eg syns det er for mye rot med linux.

Lenke til kommentar

Jeg ser faktisk ikke at apple folk er så galne mot Windows. Windows er konge, og det er for alle.

Linux er for geeker/nerder/freaks=(sånne som gir PC-en sin et navn, kanskje er det blitt en venn?)

Apple MacOS er for alle, det er sikkert konge det og.

Lenke til kommentar

Tror aldri noen av vaerdens myndigheter kommer veldig langt med det de driver med mot M$. MS har så mye makt, at det er lite trolig at lille eu vinner frem, etterforskingen gjøres jo på windows PC-er..., hvis eu mener alvor burde de jo skifte til linux etc ellers gir det liten mening....

Som sagt Ms vil trolig gå vinnende ut av det meste.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-13 23:26, Grimmy skrev:

Jeg ser faktisk ikke at apple folk er så galne mot Windows. Windows er konge, og det er for alle.

Linux er for geeker/nerder/freaks=(sånne som gir PC-en sin et navn, kanskje er det blitt en venn?)

windows er ikke for alle, men linux er det, for det er gratis

Lenke til kommentar

Quote:

Navn og navn... teller hostname? Isåfall blir svaret ja :smile:

Men jeg sitter ikke å pilser sammen med PC'n min.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-13 23:31, Arntfinn skrev:

Quote:

windows er ikke for alle, men linux er det, for det er gratis

En meget godt poeng! Faktisk brukes Linux i stor grad i fattige land nettopp fordi det gratis og kan kjøres på maskiner som vi ville ledd rått av her på hw.no :lol:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-13 23:08, Langbein skrev:

Man blir vinner hvis man bruker Winnerdoze?! Er det det du mener.

Jeg sier bare en ting: Gjennomsnitts-IQ blandt Linux-bruker er HØYERE enn blandt Windows så ædabæda! Linux-brukere er vinnere, ikke omvendt
:lol:

skulle blitt enklere å bruke for oss windows brukere,d er vaskelig å lære synes eg.

Kjetil

Lenke til kommentar

La bare inn et litt provoserende innlegg mot de som digger linux. Jeg er for det derre gratis for alle prinsippet, men det er en ting som plager meg med linux:

Alle som driver med det digger det og sier:

Alle kan bygge på dette OSet, det er det som vil gjøre det mer stabilt og mer sikkert enn Windows. Det at alle kan delta i Linux sin utvikling gjør at det kan formes raskere og bedre til alle. Hele verden kan bedre linux, bare MS kan bedre Windows.

Men så har det seg så at siden 1991, så har Microsoft alene gjort så sinnsykt mye mer med OSet sitt en det som jeg har sett i linux sin utvikling. Det går sakte med sikkert, MS går fort, men ikke fullt så sikkert. Jeg føler derfor at Windows er mye mer fremtidsrettet OS, linux ligger bare bak og følger strømmen. Det er kanskje mange som er med på å utvikle det, men fremgangen er ikke særlig stor

Lenke til kommentar

Det kunne godt vært litt enklere å installere Linux, men utviklingen har vært stor de siste årene. Vent litt til og det blir like enkelt å legge inn Linux som Wintendo.

Men det fine er at man lærer veldig mye om datamaskiner når man legger inn Linux. Ting som foregår bak kulissene i Windows og Mac.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-13 23:48, Langbein skrev:

Det kunne godt vært litt enklere å installere Linux, men utviklingen har vært stor de siste årene. Vent litt til og det blir like enkelt å legge inn Linux som Wintendo.

Men det fine er at man lærer veldig mye om datamaskiner når man legger inn Linux. Ting som foregår bak kulissene i Windows og Mac.

Stemmer, men vet ihvertfal at bunnen i OS 10 er åpen og basert på freebsd / UNIX

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-13 23:42, Grimmy skrev:

La bare inn et litt provoserende innlegg mot de som digger linux. Jeg er for det derre gratis for alle prinsippet, men det er en ting som plager meg med linux:

Alle som driver med det digger det og sier:

Alle kan bygge på dette OSet, det er det som vil gjøre det mer stabilt og mer sikkert enn Windows.

- Det er og vil alltid bli mer stabilt enn Windows, et ord : UNIX

Det at alle kan delta i Linux sin utvikling gjør at det kan formes raskere og bedre til alle.

- Ja det syntes jeg,.. og raskt går det syntes jeg,..

Hele verden kan bedre linux, bare MS kan bedre Windows.

- Stemmer ! , Slik går det når man tviholder på kildekoden,.. - For det jeg vet så gjør de dette fordi koden er rappa fra alt og annet enn MS selv,.. De gjorde bare en ellendig jobb å prøve å mekke litt selv på den ?

Men så har det seg så at siden 1991, så har Microsoft alene gjort så sinnsykt mye mer med OSet sitt en det som jeg har sett i linux sin utvikling. Det går sakte med sikkert, MS går fort, men ikke fullt så sikkert. Jeg føler derfor at Windows er mye mer fremtidsrettet OS, linux ligger bare bak og følger strømmen. Det er kanskje mange som er med på å utvikle det, men fremgangen er ikke særlig stor

- Siden Linux 2.4 kom så synes jeg at utviklingen i Linux har fått et rivende stort løft i den derre utviklingen !

For de som mener at Linux er way behind når det gjelder Linux som spilleplatform :

- M$ har utviklet DirectX som mange spill drar nytte av dag sammen med Direct3d - derfor også dårlig i forbindelse med Linux,...

Men de fleste OpenGL spill kan faktisk gå fint, så lenge noen gidder å porte det over,...

Eks. på slike spill :

Quake serien,

RTCW,

Descent 3,

SimCity 3000 - vet ikke hva dette er, men de funker fint i Linux,..

og mange andre,...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...