dr4co Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 jeg vurderer å kjøpe meg et nytt headset til bruk i det nokså kjente spillet counter-strike.. i det headsettet jeg har er det veldig spinkel lyd og bass finnes ikke.. jeg skal oxo bruke det til film avspilling og vanlig multimedia bruk.. siden det blir sittende på hodet i en del timer i strekk må det oxo være behagelig å ha på og dekke ørene! de som spiller en del cs vet at det er rimelig viktig med god lyd for i hele tatt å ha en sjanse.. jeg bruker https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16847 dette hk`et med det integrerte lydkortet ( sikkert ikke det beste) det bør ikke koste mer enn 1000 kr.. noen cs-gamere som har noen bra tips?? Lenke til kommentar
JensL Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har ikke spilt CS så altfor mye, men mye i Rainbow Six serien. Spesielt 3'ern har utrolig bra lyd. I klassen under 1.000,- tviler jeg sterkt på at du finner noe bedre enn Beyerdynamic DT234. Selve hodetelefon-delen er bedre enn det meste under 1000,-, og mic'en er mer enn god nok til spilling. I tillegg er den knallsolid. Det går helt fint å ha den på i lang tid. Ta en lang titt på DT234, du. Tror det er flere på forumet som bruker denne nå. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Sennheiser PC150 Blir brukt av EYE og SK. De som vant cpl i fjor. (sitat fra en jeg kjenner som har det). Han sier det er deilig og bra. 750 på elkjøp. Lenke til kommentar
dr4co Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 hva med disse ?? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOSSR70BTAUPE kan de være noe..? de var veldig billige i alle fall og så veldig behagelige ut.. men det kommer jo ann på lyden i dem oxo da.. ? Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har spillt masse CS, og min generelle oppfatning er at du ikke trenger noe spes. lyd for å spille bra. Greitt nok, du trenger footsteps osv, men lydfilene i CS suger big-time, så du vil ikke få et bra utbytte av et dyrt headsett... Har brukt noen "propper" som jeg fikk med en minidisc for 5 år siden, og disse holder mål til CS fremdeles. Til film osv bruker jeg høgtalere, da det er bedre om flere skal se filmen ^^ Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Sennheiser PC150 Blir brukt av EYE og SK. De som vant cpl i fjor. (sitat fra en jeg kjenner som har det). Han sier det er deilig og bra. 750 på elkjøp. Errr... SK bruker faktisk Sennheiser PC155 USB headsett..... Lenke til kommentar
LooD Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Sennheiser PC150 Blir brukt av EYE og SK. De som vant cpl i fjor. (sitat fra en jeg kjenner som har det). Han sier det er deilig og bra. 750 på elkjøp. Errr... SK bruker faktisk Sennheiser PC155 USB headsett..... Er vel i bunn og grunn samme headsettet, men 155 har innebygd lydkort med usb-tilkobling. Eller er jeg helt på jordet nå? edit: Kjøpte meg nettopp pc150 selv, og så langt er jeg meget fornøyd. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16992 Endret 28. september 2004 av LooD Lenke til kommentar
eln Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Plantronics Digital Headset DSP500 USB Hi-Fi Stereo med Mikrofon er å anbefalle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå