Sam Spade Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Skal bytte ut den gamle CPU'n med en ny.(og litt større). Har Norton Antivirus innstallert på PC'en, og jeg lurer på om det evt. kan innvirke når PC'en starter opp og CPU'en skal gjenkjennes etc.? Må jeg kanskje "Disable" at Norton skal scanne i oppstarten? (eller avinnstallere helt?) Hva er andres erfaring ang. dette? [ Denne Melding var redigert av: Sam Spade på 2002-05-13 11:16 ] Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Det kan jo tenkes at antivirus tar den nye prosessoren for et virus og sletter den. Da har du et problem:-) Lenke til kommentar
Doc Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Sansynligvis ikke noe problem. La alt være som det er. Doc Lenke til kommentar
Sam Spade Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 give me a break :smile: Nei, tenkte på at Norton holder på i BOOT-sektor og slike ting. Tenkte det er bedre å spørre på forhånd, så har jeg kanskje evt. en bekymring mindre. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 neida, men engen var morsom dah...:smile: spm var greit i seg selv det, lurere å spør når alt virker og du *kan* spørre etter hjelp/erfaring enn etterpå.... Lenke til kommentar
Sam Spade Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 En kan aldri være for forsiktig nå til dags, eller som en sa det; "Trykk aldri på OK"! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå