Theo343 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Noen som har erfaring med dette? Vurderer det som filserver. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 dette du tenker på? hadde tenkt til å kjøpe meg det samme selv, så jeg leste noen tyske tester.. håper du er god i tysk! uansett om du er det eller ei, så forstår du det meste, da testen inkluderer en haug med bilder og temmelig enkle tyske ord.. Chieftec vs Casetech Chieftec håper dette hjelper litt, og om du er helt grønn på tysk, er det alltid noen flinke forumbrukere som kan hjelpe.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Den ser fet ut da! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hva skal du egentlig med plexiglass i en filserver? Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Er også litt nysgjerrig på dette. Synd det ikke har 120 mm fester for vifter, for ellers var det meget snasent. Løsningen for HD feste og kjøling blandt annet. :edit: 16 kilo er vel i drøyeste laget Endret 28. september 2004 av jovaa Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 hva skal du egentlig med plexiglass i en filserver? Jeg vil helst ikke ha plexi glass. Men er på desperat leting etter et miditower kabinett som ikke koster mer enn 800,- og som: - har godt med diskbrønner. Min 9. - Gode luftemuligheter. Nå hadde ikke det nevnte 120mm, noe jeg vil ha. - Muligheter for å kjøle 6-7 disker aktivt. - Lite støyende kabinett. Derfor kikker jeg på alt jeg kommer over som går litt innenfor dette. Så langt har jeg fingeren mest på 3R Air1000AB http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AIR1000AB Skal jeg ha et kabinett som bråker og ikke er spes. bra kan jeg liksågodt modde mitt gamle Aopen kabinett og skjære og more meg og la den stå å buldre og hvine i hjørnet. Men vil helst ha minst mulig støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå