Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg kjører gratisversjonen av AVG på pc`n, og nå i det siste har jeg fått opp en melding at AVG finner en Trojan horse BackDoor.Delf.13.R I D:/system volume information/...............¨ men når jeg søker med virus scan i den mappen finner den ingen ting. Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Deaktiver systemgjenoppretning på alle harddisker. Skan så på nytt og aktiver systemgjenoppretning. Dette gjøres under "Systemgjenoppretning" som finnes på egenskapene til "Min Datamaskin". Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Prøv et søk hos www.housecall.trendmicro.com og se om de også finner noe. Du kan også teste med virussøk hos www.symantec.com eller laste ned adaware eller spybot s&d fra www.snapfiles.com (på denne siden ligger også en del andre gratis antispy-tools). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Eller du sjekke maskinen din med The Cleaner Professional 4.1 Dette er ett av de beste programmer for å finne trojanere og slette de. Programmet koster penger for lisensen men du kan kjøre programmet i en trial utgave i 30 dager. Søk etter programmet på nettet. Det anbefales !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå