Zero dud Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 trenger hjelp te ny pc. ska bruke den til nesten bare spilling. trenger ikke skjerm,mus,tastatur. har det selv. trenger en god CPU og GOD RAM BRIKKER! og et godt skjermkort. lurer på et MSI 6800GT eller X800Pro vivo. men skal jeg satse på amd 64 eller XP eller en pentium 4 og klokke den! noen som kan hjelpe meg. skal spille spill som Doom 3, Far Cry, HL2, CS:S, Unreal osv. bare krevende spill. og vil kjøre de på max detail me AA og AF på 4x og 8x.. trenger ikke mer en 160gb HD for har en 80liggende. vil ha SATA siden mer luft i pcen. trenger ikke power. har en 360 liggende. venligst svar... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) AMD Athlon64 er vel best egnet til ditt bruk. Gode Rambrikker: OCZ 1024MB EL Dual Channel optimized 2295,- Endret 28. september 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Zero dud Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 hadde du gidda og satt opp et system til meg me god ram osv? noen som gidder det? max 12k. jeg følger magefølelsene min og går for et MSI 6800GT tror jeg så klokker jeg det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå