erlber Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 nå har jeg endelig greid å få brenneren min til å sette av noe data på en cd. Greide å brenne en sang til en cd, eller nesten hele sangen. Greide også å "finalize" cd'en. Har testet det i stereoanlegget, og det funker. Brenneren min står i et ekstert kabinett, som støtter USB 2.0, men på den bærbare maskinen min har jeg bare USB 1.0 (eller 1.1). Får opp en feilmelding om at en usb 2.0 enhet står på en usb 1.0 plugg når jeg kobler til, men at det fungerer. Spørsmålet mitt er så, kan det være det at jeg kjører på USB 1.0 som gjør at jeg ikke greier å skrive mer enn det jeg gjør? At den stakkars usbporten på pc'en min ikke greier å oppdatere cachen på brenneren fort nok? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 11:14, erlber skrev:nå har jeg endelig greid å få brenneren min til å sette av noe data på en cd. Greide å brenne en sang til en cd, eller nesten hele sangen. Greide også å "finalize" cd'en. Har testet det i stereoanlegget, og det funker.Brenneren min står i et ekstert kabinett, som støtter USB 2.0, men på den bærbare maskinen min har jeg bare USB 1.0 (eller 1.1). Får opp en feilmelding om at en usb 2.0 enhet står på en usb 1.0 plugg når jeg kobler til, men at det fungerer.Spørsmålet mitt er så, kan det være det at jeg kjører på USB 1.0 som gjør at jeg ikke greier å skrive mer enn det jeg gjør? At den stakkars usbporten på pc'en min ikke greier å oppdatere cachen på brenneren fort nok? Med USB 1.1 skal du kunne brenne med 4x hastigheit. Lenke til kommentar
erlber Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 jeg har en 4x brenner, har prøvd både i 2x og 4x hastighet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå