Heimen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Skal lage trekabinett med mål 43*47*20 og jeg lurer på hvor mange vifter jeg kommer til å trenge. Jeg lurte også på om jeg bør skjære ett hull i siden av kabinettet for å lufte ut fra denne strømforsyningen eller om jeg kan la denne luftstrømmen gå rett ned i kabinettet. Edit: Link fikset Endret 29. september 2004 av Skjalg85 Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 det første du kan gjøre er ihvertfall å fikse en link til strømforskyningen.. ikke bare forsiden til microplex. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Du bør MINST ha 2 stk vifter, kommer an på hvordan kabinettet blir inni med tanke på komponentplassering osv. 2*120mm vifter hadde sikkert blitt bra, en inn og en ut. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Jeg tenker en helt vanlig komponentplasering, slik som man finner i vanlige midikabinetter. Jeg lurer litt på to 120mm vifter nede, front og side, og to 80mm vifter i lokket. Linken er fikset. Endret 29. september 2004 av Skjalg85 Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 jeg lager selv å har 4120mm vifter lagt litt på hylla nå men Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Har lest igjennom worklogen din. Synd du har lagt det på hylla, synes det så ut som et bra prosjekt. Forskjellen på mitt og ditt blir vell at jeg lager mitt i hobbyplater og lager ikke ramme først. Edit: Tilbake til andre spørsmål. Skal denne strømforsyningen blåse ned i kabinettet eller skal den blåse ut? Endret 29. september 2004 av Skjalg85 Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Liten bump her. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 jeg lager selv å har 4120mm vifter lagt litt på hylla nå men Stor vifte får den plass Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Hehe... Skal denne peke inn i kabinettet eller ut? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sett den opp og start den opp, og kjenn selv! Lenke til kommentar
notnA Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Den store vifte skal peke nedover (inni kabinettet). Den suger nok luften inn i PSUen slik at den blåses ut på baksiden der du sitter i strømledningen fra stikkontakt (på baksiden av kabiettet). Endret 4. oktober 2004 av notnA Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er det ikke bedre at du tar den vifta til å blåse ut? i toppen Er lagt på hylla prosjektet men innen 1år så er det ferdig Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Fant det ut. Vifta suger ut av kabinettet så denne står nedover i kabinettet. Er forresten ferdig med kabinettet nå. Ble noen skjønnhetsflekker, men det går greit. Er stor sett fornøyd med kabinettet mitt Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Fant det ut. Vifta suger ut av kabinettet så denne står nedover i kabinettet. Er forresten ferdig med kabinettet nå. Ble noen skjønnhetsflekker, men det går greit. Er stor sett fornøyd med kabinettet mitt Bilder? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Dett er en del skjønnhetsflekker og viftene og grillene mangler. Har bestilt dette fra Microplex. Tror jeg venter med bildene til jeg er helt ferdig med alt. Regner med dette blir på torsdag så bildene kommer sansynligvis da. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Link til post med bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå