Gå til innhold

Treigt system, amd 3200 & x800 pro- få noen tips!

iloveman

Anbefalte innlegg

Jeg har invistert i et HiS x800 pro kort, har forøvrig 512mb pc3200, og en amd 3200xp.

Fornøyd og glad for at jeg tømte studentkontoen for å få dette skjermkortet :cry:

Jeg måtte bare prøve battlefield:vietnam på full stuk når jeg kom hjem. Men hva skjer? Den tikker og tuter på harddisken :( Skikkelig drit går det faktisk, skal det gå helt glatt må jeg kjøre på medium detaljer (slik jeg gjorde med mitt gamle gf 4400 kort) Men på high blir det stusselig.

Er flaskehalsen her nå ram'en ? Jeg har prøvd å fikse alt som kan tenkes på denne pc'n. ny windows var det første jeg prøvde. Hvor mye mer ram burde jeg kjøpe da evt. Jeg har 2x256 corsair value pc3200 ram. Merker jeg noen forskjell om jeg kjøper en 512mb brikke til?

Håper på haugevis med tips, da jeg må få denne driten til å flyte glatt i bf:vietnam med alle innstillinger på max.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd dette med det nye skjermkortet ditt! :no:

Har du instalert de nyeste drivere til skrermkortet ditt. De som fulgte med kortet er drit! :yes:

Instaler AGP drivere ellers alle (chipsett drivere)

Hvor mye får du i 3D Mark 2003?

Er systemet ditt overklokket? Tror at 512 ram skal gå fint til å kjøre Battlefield Vietnam på fult (1284x1024).

Det var det jeg gjorde når jeg hadde 512 DDR ram men oppgradert pga at

DOOM III slukte det meste! :D

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...