The Stig Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Hei der... Første gang jeg poster noe i denne katogorien, men tipper at det blir best og poste den her. Uansett, mitt porblem: Jeg kjøpte meg en ny mic i fjorsommer. Den har fungert forsåvidt ok frem til jeg byttet lydkort. Dvs, jeg måtte kaste ut mitt eksterne PCI lydkort da det skapet kaos (blåskjerm osv). Problemet er nå at micen hører meg så å si nesten ikke! Tatt et par bilder av hvordan innstilingene er: Som dere ser har jeg også "lydinnspilling gående", jeg roper faktisk i microfonen fra ca 30cm avstand på bildet! :h Takk for all hjelp Endret 28. september 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Onslow Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Skjermbildet ditt viser ikke mikrofoninnstillingene ? Klikk på "Options" og velg egenskaper for innspilling. Gjetter på at den står dempet der... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Options hvor da? Tok forresten et nytt bilde mens jeg blåser av alle mine lungers kraft i micen: Lenke til kommentar
Onslow Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Options hvor da? I det første bildet ditt har du med et vindu med volumkontroller. Øverst til venstre ser du....Options. Klikk deg inn på denne, følg så "Properties" eller noe, og velg menyen for "Recording". Sørg for at microphone er huket av. Gå så tilbake til volumkontrollbildet, og sjekk innstillingene for micen din. Endret 6. oktober 2004 av Onslow Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Takk for tipset Onslow. Men var ikke der jeg ordnet det, gikk inn på "lyd-innstilliger" på MSN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå