ljkhaeljfk Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Noen som hvilken type lydkortet i Aopen1557GLS er?? Lenke til kommentar
whoi Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det har jeg lurt på også! Mulig det er et standard realtek ac97 kort, men jeg har ikke prøvd om de driverne funker. Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Sjå her. AC97 greier ja. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 vel, det er vel noe crystal WDM AC'97 saker som kommer opp i den device manager. men er det noen som har fått eks skype http://www.skype.com/ til å funke da? jeg får ikke snakket. er det noen nyere driver? Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Til meg funker skype bra ja, og jeg brukte driveren som lå på den medfølgende cd-en. Synes generelt at lydkortet er ganske dårlig, har et 5.1 surround-sett som fungerer ganske dårlig med det interne lydkortet. tivolieselet: har du husket å slått av mute på mikrofonen? Lenke til kommentar
Photon Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 så man får ikke 5.1 lydkort til netshop sin 1557gls f.eks? Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ikke hvis det er en vanlig aopen 1557 nei. Da må du vel kjøpe et eksternt usb-kort til en tusenlapp. Ellers er det en veldig bra pc, er utrolig godt fornøyd med min. Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Feil, hvis du stikker på clas ohlson og kjøper deg en optisk kabel, lik den du bruker til minidiscer, og kobler den til en forsterker som støtter 5.1 funker det utmerket. Sett nok av filmer med DD 5.1 fra min 1557 Lenke til kommentar
Photon Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hm kanskje det hvis ikke må man vel kjøpe soundblaster audigy extigy eller hva den nå heter Lenke til kommentar
mr_skutle Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Skype funker fint på min pc Det er 5.1 kort i denne pc'en... Kjøp en optisk kabel så er det i orden Lenke til kommentar
schwin Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Er det ikke slik at det er pga spdif-utgangen en kan få surround, det er egentlig en emulert surround så vidt jeg vet, da det ikke er støtte ut fra laptop til å sette opp flere høytalere.... Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Får ordentlig surround (kortet støtter i alle fall DD, ikke sikker på DTS) så lenge forsterkeren du bruker støtter det. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei. Jeg har samme lydkort, men har samme problem her som på mitt MSI K8N Neo Platinum, og det at lyden, eller bassen er ekstremt tam. Noe fix til dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå