Danko Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 I går var det sesongpremiere på The Simple Life 2 på TV3. Noen som så på? Hva synes man? Jeg la spesielt merke til VG's anmeldelse av programmet der det blir beskrevet som absolutt hjernedødt. Er klart folk har forskjellig smak, behag og humor, men det som slo meg var VG's anmelder Jan Ovind.. Blir det ikke litt teit at en ca. 50-år gammal gubbe skal sitte å anmelde serier som kanskje henvender seg litt til den yngre garde..?? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Han tok kanskje litt feil der. Programmet er ikke hjernedødt, men Paris derimot...... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Grusom kjedelig serie Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Den andre serien var litt morsom å følge med på men denne har eg ikke sett. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Likte sesong 1 veldig bra, vi får se hvordan denne blir. Episode 1 nå var litt kjedelig, men det tar seg nok opp. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg likte han anmelders mening her: "Personlig hoppet vi av allerede i går. God tur videre, jenter! Måtte virkeligheten ta dere et tak en eller annen gang." Hehe. Kunne ikke sagt det bedre. Det er faktisk solid søppel-TV underholdning... Ikke det at jeg har sett så veldig mye på det akkurat da. Lenke til kommentar
XyberX Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 jeg hører det er elendig Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har sett hele sesong 2 selv, og synes "så klart" ikke at serien er spesielt bra. Men derimot vil jeg si at den er veldig underholdende. Dumheten til Paris Hilton + de spydige kommentarene til Nicole Ritchie gav meg mang en god latter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå