Gå til innhold

Forumet reorganiseres

Anbefalte innlegg

IGJEN: Det heter HARDWARE, ikke MASKINVARE.

Nå blander du språk ser det ut til. Du mener vel "Again: It's named HARDWARE.."? :p

Seriøst - maskinvare er en av få norske oversettelser som fungerer helt fint.

btw, når det gjaldt den avstemningen om designskifte så viste deg seg jo at omtrent halvparten ville beholde det nåværende designet. Det til tross for at mange av de som mislikte designet stemte, mens de fleste som ikke likte designet ikke stemte (det tas som en selvfølge at de fleste som liker designet ikke leter frem en tråd om bytting av design).

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
IGJEN: Det heter HARDWARE, ikke MASKINVARE.

Hvorfor kan det ikke hete Maskinvare da?

Da kan dere jo fikse de andre navnene mens dere holder på også da:

PSU og Elektronikk - Strømforsyninger og elektronikk

Kabinetter og Case mods - Kabinetter og boksmodifikasjoner

SFF-barebone og stue-PC - LF(Liten Formfaktor)-ferdigmaskiner og stuedatamaskin

Hjelp til kjøp/salg av PC - Hjelp til kjøp/salg av datamaskin

Worklogs - Arbeidslogger

Webshop- og butikkdiskusjoner - Nettbutikker og butikkdiskusjoner

Annet om hardware - Annet om maskinvare

Værsågod. Fornorsk alle ord.

Lenke til kommentar

jeg likte absolutt ikke den nye layouten. "maskinvare" f.eks. og det at forum.overklokking er maskinvare.

skriver under på at det var bedre før, og jeg vil gjerne bytte.

EDIT:

offtopic og PDA er vel enda flere i listen som skal byttes ut da?

bytt tilbake til hardware. siden heter faktisk www.hardware.no

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar

Jeg ser ingen grunn til at forumet ikke kan hete maskinvare. Dette er et norskt ord, og passer mye bedre enn hardware, spesielt når det inneholder mer enn det hardware.no dekker redaksjonelt.

Hvis argumentet deres er at forumet må hete hardware fordi siden heter det, så ta en titt på de andre forumene. Ser dere barbara, amobil, akam eller gamer? Hva med Off topic; det må jo bort siden det ikke en gang er noen side...

Lenke til kommentar

selvsagt vil ikke de vanlige hardware.no bruker'ne klage, det er ikke de som har mista forumet sitt!!!

logisk tenking er ikke forbudt.

det du sier om forumet på ocshoot blir helt feil i sammenligning. de er et forum dedikert til overklokking. samme som forum.overklokking.no var. dermed er det natulig at de er organisert på måten de er. og ok.no var.

prøvde foresten å lese igjennom forumet her i stad.. nei å nei for en suppe dere har laga.. dette funker i allefall ikke for meg.

men da gjenstår spørsmålet: kommer dere til å skjerpe dere når den nye programvaren(forumet) er på plass?

Lenke til kommentar

Jeg fikk en liten idé her nå:

Ville "overklokkingsfolket" bli fornøyd hvis vi under hver kategori (CPU, HK, RAM, GFX) laget en underkategori som var av typen "Post her hvis hovedmålet er overklokking"?

På denne måten så fragmenterer man ikke forumet fordi man får samlet diskusjonene om samme type komponenter under én hovedkategori, men samtidig skiller man ut hoveddelen av overklokkingsspørsmålene i en egen kategori?

På den måten skulle jeg tro at man langt på vei løser de problemene som er snakket om angående at ting forsvinner i den store mengden, og i tillegg så beholdes miljøet som en del snakker om.

Lenke til kommentar

joa, bedre det enn det vi har nå (det må jeg si meg enig i), men vi har jo fortsatt ikke noe ok.no forum.. hva slags fragmentering er det egentilg vi oppnår ved å ha et eget overklokking.no forum? det eneste jeg kan komme på det er PSU, men det har ikke stått i tittelen før, så det blir neppe en så stor mangel...

kort sagt: Hva er det egentlig som er problemet med å gi oss forum.overklokking.no tibake? :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...