Gå til innhold

Forumet reorganiseres

Anbefalte innlegg

I begynnelsen tror jeg nok at de som jobber med flyttingen kommer til å ta det de kommer over ganske systematisk, men skulle du finne poster etter hvert som er feilpostet så er vi bare glade for en liten rapportering så vi kan flytte den til rett sted. Bare vent et par-tre dager så vi rekker å se på det selv først :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig skulle jeg ønske at alt som har med modding og overklokking, skulle være i en egen del av forumet.

Under denne delen mener jeg at ting som vannkjøling/ ekstremkjøling, casemodding, voltmodding, overklokking osv. skulle ligge.

Likte det bedre når spesielle diskusjoner om disse tingene var i en egen del av forumet.

XenZor

Lenke til kommentar

skal dere slutte å røyke sokker snart eller?

dette er serriøst ikke holdbart!

hardware.no og overkloking.no er kanskje "søstersider" men overklokking.no's "vanlige brukere" ligger milevis forran standard hw.no brukere i det vi driver med og "spiss-intreserer" oss for innen pc - overklokking!

dermed utvanner dere bare forumet med dette, og slike av oss overklokkere som ikke gidder å pløye forum.hw.no for et par innlegg som intreserer oss av resten, som i allefall jeg finner frustrerende og "noob"iske, blir borte.

dette sliter ok.no allerede med, tror dere dette hjelper??

som sagt, jeg stikker til xtremesystems og ocshoot til dere har rydda opp i denne suppa. :no:

edit: leif

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar
Er enig i at en poll på forumet ikke har mye for seg. Man får finne andre måter å demonstrere på.

Orker ikke kverulere mer nå. Avslutter denne diskusjonen med å si at jeg kommer til å savne overklokkingforumet og den harde kjernen av brukere der. Jeg kommer sannsynligvis ikke til å være like aktiv på forumet i sin nåværende form, rett og slett fordi det blir for stort og for mye uintressant lesing.

ja.. og så ble det uoversiktlig... :(

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

Hva er det dere egentlig prøver å opnå med å kjøre havle ok.no-delen inn i hw.no-delen?

Vi har en overklokkings-kategori, men vi skal poste overklokking under hardware-kategorien?

Virker som om du tok noen valg litt på sparket Ueland .. Ser _meget_ rotete ut spør du meg ..

Lenke til kommentar
som sagt, jeg stikker til xtremesystems og ocshoot til dere har rydda opp i denne suppa. :no:

OCShoot har jo strengt tatt den samme organiseringen, med én kategori for f.eks. CPU, ikke to. I den samme kategorien har de også kjøling (både luft og vann).

De har slått sammen enda mer enn her, vi får kritikk for å slå sammen for mye, og deres løsning er bedre når de gjør mer av det vi får kritikk for? Det er litt vanskelig å forstå hva som egentlig er ønskene til folk som poster i denne kategorien.

Lenke til kommentar

Det _jeg_ vil ihvertfall er å beholde en overklokkingsdel med "ekstremkjøling", "overklokking CPU", "overklokking skjermkort", "overklokking hk/minne", "eletronikk v/ overklokking" (voltmods, psu, o.l.) og "guider".

Hos OCshoot er det mer eller mindre kun overklokking, så der funker det med sammenslåtte kategorier. Her blir det litt uggent da det er mange spørsmål som går på helt elementære ting angående CPU, skjermkort, osv. Litt slitsomt å bla gjennom side på side for å finne den ene posten om overklokking man vil lese/svare på.

Men det er kanskje mer effektivt/lett å ha det slik som nå.

Lenke til kommentar

Hardware

Spørsmål/diskusjon om hovedkort, inkludert overklokking.

Spørsmål og diskusjoner om RAM / internminne, inkludert overklokking

Diskusjoner og spørsmål rundt prosessorer/CPU, inkludert overklokking

Overklokking

Friområde for alt som er relatert til de temaene Overklokking.no driver innen..

Har du noen datanyheter du vil dele med oss andre?

Ser noen feilen? Overklokking skal under overklokking. Sier ikke det seg selv?

Lenke til kommentar
Er det mye stress å flytte tilbake til det gamle forumet?

Det er jo ikke så mange fornøyde brukere! :no:

Det er ikke mange misfornøyde brukere heter det, hittil har kansje 10 brukere klaget her, når det var snakk om annonser på forumet var det flere hundre klager og det samme ved designskiftet. Og for ikke å snakke om overgangen fra phpbb.

Og bare så det er sagt:

Dette er ingen enkeltmansavgjørelse men en avgjørelse tatt av forumets styre.

Lenke til kommentar
Er det mye stress å flytte tilbake til det gamle forumet?

Det er jo ikke så mange fornøyde brukere! :no:

Det er ikke mange misfornøyde brukere heter det, hittil har kansje 10 brukere klaget her, når det var snakk om annonser på forumet var det flere hundre klager og det samme ved designskiftet. Og for ikke å snakke om overgangen fra phpbb.

Og bare så det er sagt:

Dette er ingen enkeltmansavgjørelse men en avgjørelse tatt av forumets styre.

Nå var det RIMELIG mange som klaget ved designskiftet da. Det ble faktisk flertallig for å forbedre designet, men tilfeldigvis ble det ikke fikset. :roll:

IGJEN: Det heter HARDWARE, ikke MASKINVARE.

Lenke til kommentar
Hardware

Spørsmål/diskusjon om hovedkort, inkludert overklokking.

Spørsmål og diskusjoner om RAM / internminne, inkludert overklokking

Diskusjoner og spørsmål rundt prosessorer/CPU, inkludert overklokking

Overklokking

Friområde for alt som er relatert til de temaene Overklokking.no driver innen..

Har du noen datanyheter du vil dele med oss andre?

Ser noen feilen? Overklokking skal under overklokking. Sier ikke det seg selv?

du har så rett så rett...

jeg ønsker at det blir fikset snartest.. :(:cry:

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

!?

nei nei... jeg vil ha stor overklokking kategori..

pr dags dato finnes det faktsik ingen forum.overklokking.no, det er ikek bra, jeg vil ha forumet tilbake..

det var så lett å lete i før, hvis det var overklokkings prat, så var det der, alt annet om hw gikk jeg inn på hw kategorien for å finne, og var det noe om mobil, så gikk jeg inn på mobil biten..

nye medlemmer havner dessuten som regel på hw biten uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...