Dingot0m Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Benchmarks i Programvare? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) PSU er da i mine øyne meget relevant ved overklokking, tenker da på at stabile spenninger ved høyere belastning. Kabinetter ligger like godt i begge leirer. Worklogs kommer ofte sammen med ekstrem- vannkjøling så den kunne fint holdes innen OK delen. BTW: Bare 14 emner under Ekstrem -og vannkjøling Ikke kom å si dere trodde ingen ville protestere på denne rotete løsningen. Nå har dere bare skaffet dere ekstra arbeid med å sortere diss ut igjenn. Endret 28. september 2004 av am3k Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 kabinetter kan jeg være enig at kan plasseres et annet sted.. men worklogs var liksom en del av overklokking.no delen av forumet.. syns det blir for dumt når den flyttes.. PSUen er jo en stor del av "overklokking", så.. ... men men .. dere som bestemmer.... selv om mange er veldig uenige med avgjørelsene.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Nå ble liksom hele Overklokking.no borte! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 En kan vel nesten si det slik at overklokking.no var forumet ja. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Dette er for dårlig... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) ja... jeg vil ha poll på hvem som støtter AutoExec sitt forlag, jeg er ganske sikekr på at de fleste som ser den vil stemme for hans forslag... jeg vil ha det gamle OK.no forumet tilbake... Endret 28. september 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 ja... jeg vil ha poll på hvem som støtter AutoExec sitt forlag, jeg er ganske sikekr på at de fleste som ser den vil stemme for hans forslag...jeg vil ha det gamle OK.no forumet tilbake... Er med på den! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) HVOR ER OK-BAREN!!!!?? :cry: Endret 28. september 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Eh, den er der hvor den skal være? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 og hvor er det? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Åh, det var jo artig. Fant nettopp ut at forum.overklokking.no leder til forum.hardware.no.... Jeg bruker http://forum.overklokking.no/index.php?c=0 som startside. Mye kjekkere med alt på et sted. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 ahh... reddet... skal forandre adressen på "koblinger" sporenstreks (bruker opera men liker koblings ordningen, og har laget tilsvarende) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 En ting til: Hva i svarte har PSUer og elektronikk med hverandre å gjøre? Bedre med kabinetter og PSUer.. Forøvrig syntes jeg bare at alt ble teit nå. Og jeg sier det igjen: Jeg er imot fornorskning av ord som f.eks hardware! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hvorfor leder forum.overklokking.no til forum.hardware.no? Hvordan kan man nå finne ok-forumet i det hele tatt? (uten index.php?c=0) Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 fjern understreking av linker please. blei for rotete. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) En ting til: Hva i svarte har PSUer og elektronikk med hverandre å gjøre? Bedre med kabinetter og PSUer..[/b] Støttes den og... EDIT: Fikset quote.. Endret 28. september 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 En ting til: Hva i svarte har PSUer og elektronikk med hverandre å gjøre? Bedre med kabinetter og PSUer.. Forøvrig syntes jeg bare at alt ble teit nå. Og jeg sier det igjen: Jeg er imot fornorskning av ord som f.eks hardware! støttes Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det finnes ikke lenger noe overklokkings forum. Alt er plutselig bare blitt et jæ*** rot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå