notorled Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Pass på når dere oppgraderer. er en bug i invisionfree. Skjedde på et annet forum, isteden for å oppgradere, resettet den hele databasen, for så å legge inn ipb2.. ta backup.. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Er godt fornøgd med sammenslåinga, spesielt denne delen "Tilbakemeldinger" er mykje greidare å bruke for oss som vil halde seg oppdatert på endringar i forumet. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 + Tilbakemeldinger egen kategori + Hardware er endret til maskinvare + Skermkort og TV-kort er delt fra Skjermer + PSU er tydelig kommet inn under elektronikk + Likte kategoriene SFF-barbon og stuePC , Servere , Kabinetter og Case mods , Webshop- og butikk diskusjoner - men er Overklokkings forumet kun OK baren og Nyheter? NEI eller såvidt greit siden hardware og overklokking har sklidd mye inn i værandre - Vann og ekstrem kjøling spleiset med luft kjøling NEEEEEEEIIII Forandringene er ialt gått mye i den positive rettningen for oss brukere men jeg tar det personlig litt tungt at vann og ekstremkjøling er slått sammen med luftkjøling Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hadde en vidreføring til "windows"-forumet under hardware vært en god ide? Slik film/tv-forumet er i off-topic. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 "Digitale bilder, foto og video" og "Lyd & Bilde" forumene kunne også vært omorganisert litt sidan dei begge omhandler dei samme temaene i større eller mindre grad. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 - Vann og ekstrem kjøling spleiset med luft kjøling NEEEEEEEIIII Enig. Burde holdes delt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Pass på når dere oppgraderer. er en bug i invisionfree. Skjedde på et annet forum, isteden for å oppgradere, resettet den hele databasen, for så å legge inn ipb2.. ta backup.. her ble alle forumene slettet så jeg føler at det er mange småproblemer ute og går ja... Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hardware+overklokking=sant Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg syntes det var 1000 ganger mer oversiktlig før. Og for guds skyld, bytt ut "Maskinvare" med "Hardware". Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hmm.. Da må jeg bytte skin.. Det blir jo null mening med den oversikten på venstre side(overlokking) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) dette likte jeg ikke i det hele tatt, mye mindre overklokking med at mange kategorier ble slått sammen... det var liksom "hardware" for vanlige pc brukere og "overklokking" med case mods og workloggs for enteusiaster. værste er jo at vannkjøling og luftkjøling er sammen, det funker da ikke i det hele tatt mener jeg vil ha det som før Edit:denne sticky posten passer fint nå (den er i kjøling) Endret 28. september 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) vel, siden dere allerede har begynt å rote til, (virker iallefall slik) kan dere forandre blåfargen på OK.no skinet til tilsvarende rødfarge? blått har ingenting her å gjøre, og jeg har ventet helt siden dere oppgraderte forumet på at det skulle komme med rødt, nå sier jeg ifra før/under oppgraderingen... Endret 28. september 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Heyy.. nå er ok. skinnet fiksa. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 dette likte jeg ikke i det hele tatt, mye mindre overklokking med at mange kategorier ble slått sammen... det var liksom "hardware" for vanlige pc brukere og "overklokking" med case mods og workloggs for enteusiaster. værste er jo at vannkjøling og luftkjøling er sammen, det funker da ikke i det hele tatt mener jeg vil ha det som før Enig med deg Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 - Vann og ekstrem kjøling spleiset med luft kjøling NEEEEEEEIIII Enig. Burde holdes delt. Enig! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Forsvant OK-baren? SKulle akkurat til å poste der... Uansett: Forandringene her er stort sett av det gode. Er forumet oppgradert til ipb2 nå, eller er det bare forstadiet? Endret 28. september 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 når forumet oppgraderes så vil det bli innformert om det på forhånd grunnet nedetid, dvs at det ikke vil skje helt enda. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ok. Vet dere ca. når det vil skje? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 grunnet mye "søl" som alltid oppstår et eller annet sted velger vi å ikke si noen datoer enda Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Stress, ok-baren forsvunnet, "hjelp jeg skal ha ny PC" havnet langt nede på siden. Ellers bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå