stoffix Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 sikkert en eller annen bug, bra du sa ifra, da kan sikkert en eller annen moderator fikse på det... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Ser nå at det ligger mange poster der som omhandler vannkjølig. Skal jeg raportere alle? Endret 9. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 sikkert en stor bug da.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 sikkert en stor bug da.. Har raportert de nå.. Var vel fem stk elns. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Vi må nok alle ta oss en runde gjennom luft delen. Har rapportert _mange_ tråder nå. Må si jeg synes dette er en smule dårlig fra moderatorene når jeg kommer over 5+ tråder som ligger etter hverande som skulle ligget under vannkjøling. Rote kan de, men ikke rydde opp Jaja, vi få hjelpe til da. Snille som vi er Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Hsuk at det er lørdag kveld da Edit; var skremmende mange mods som var onlajn Endret 9. oktober 2004 av enden Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Er en stund siden dere satte opp igjenn ok delen. Må da kunne få flyttet over noen på den tiden. For ikke å snakke om at vann og ekstrem delen kom opp bra fort før ok delen ble satt opp igjenn også. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Nå er i det minste alle rapporterte vannkjølingstråder som lå i luftkjøling flyttet :-) Ble nesten litt svett etter det raidet der... jeg flyttet, mens en eller annen rapporterte, og Gud han var kjapp med å rapportere. Rapporterte nesten raskere enn jeg flyttet jo :!: Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hehe.. nå er du vel iallefall ferdig for denne omgang da.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja jeg kan når jeg vill Orket ikke ta flere da... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Når er det planlagt at hw-forumet skal oppgraderes til IPB2? Neowin.net gjorde det i natt merket jeg. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Her skal jeg gi alle moderatorene et lite hint. Se på denne listen. Så godt som _alle_ disse postene skal overt til vannkjølingsdelen! Det kan da ikke være så utrolig vanskelig å få til dette. (Det virker som linken ikke helt er med, men det som er gjort er et søk under "kjøling - luft" med søksordet "vann" over "alle dager") Det ligger mye info/kunnskap i disse trådene. Selv om noen riktignok ligger der utenom så mye som et svar. Uansett har ikke disse noe å gjøre under luft kjøling. Så frem til dere har fått flytte disse må en husk å be de som lurer på noe som er spurt om hundre ganger før å søke i luft kjølings delen. Det er der du finner de fleste postene Edit: Jeg er nemlig lei av å rapportere Edit2: Akkurat nå (kl. 11:49) ligger det 2852 tråder i listen over. Endret 12. oktober 2004 av am3k Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Et lite hopp i riktig retning: Pr akkurat nå er er det en 2785 tråder i overnemt link, feilplassert under luftkjøling. (Jeg kan ikke gå god for at alle skal flyttes, men at dette er så godt som alle er jeg bra sikker på). Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det er helt ekstremt mange feilpostinger i "Kabinetter" i hardware-delen. Rapporter-knappen har godt seg varm, kom faktisk til å rapportere en som ikke var feilpostet Det kunne trenges en opprydning der altså. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 For å si det fint har de laget mye arbeid til seg selv! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hehe ja jeg må si meg enig i det Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg spør igjen, er forumet ferdig reorganisert? Over ei uke siden noen posta i denne tråden nå, så da er vel alt i sin skjønneste orden...? Eller? HALLO! Hvor er kategorier som CPU/Prosessor, Skjermkort, RAM/Minne og Hovedkort? Overlapping av emner med hardware-delen av forumet får så være, dette er jo helt hinsides all fornuft! Det må da være åpenlyst at disse kategoriene MÅ være på et overklokkingsforum! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har vært, og er, noe som henger på folkene i overklokking.no for øyeblikket. Ser ut til at det kommer. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Nå liker jeg forumet Takk moderaorer, som har gjort dette Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Dette var bedre! EDIT: Hovedkortspørsmål kommer under "Overklokking generelt" det da....? Eller? Endret 22. oktober 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå