Gå til innhold

Forumet reorganiseres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi må nok alle ta oss en runde gjennom luft delen. Har rapportert _mange_ tråder nå. Må si jeg synes dette er en smule dårlig fra moderatorene når jeg kommer over 5+ tråder som ligger etter hverande som skulle ligget under vannkjøling.

 

Rote kan de, men ikke rydde opp :(

Jaja, vi få hjelpe til da. Snille som vi er :thumbup:

Lenke til kommentar

Her skal jeg gi alle moderatorene et lite hint.

Se på denne listen. Så godt som _alle_ disse postene skal overt til vannkjølingsdelen!

Det kan da ikke være så utrolig vanskelig å få til dette.

(Det virker som linken ikke helt er med, men det som er gjort er et søk under "kjøling - luft" med søksordet "vann" over "alle dager")

 

Det ligger mye info/kunnskap i disse trådene. Selv om noen riktignok ligger der utenom så mye som et svar. Uansett har ikke disse noe å gjøre under luft kjøling. Så frem til dere har fått flytte disse må en husk å be de som lurer på noe som er spurt om hundre ganger før å søke i luft kjølings delen. Det er der du finner de fleste postene :ermm:

 

Edit:

Jeg er nemlig lei av å rapportere :p

 

Edit2:

Akkurat nå (kl. 11:49) ligger det 2852 tråder i listen over.

Endret av am3k
Lenke til kommentar

Jeg spør igjen, er forumet ferdig reorganisert? :dontgetit:

Over ei uke siden noen posta i denne tråden nå, så da er vel alt i sin skjønneste orden...? Eller?

 

HALLO!

Hvor er kategorier som CPU/Prosessor, Skjermkort, RAM/Minne og Hovedkort?

Overlapping av emner med hardware-delen av forumet får så være, dette er jo helt hinsides all fornuft!

 

Det må da være åpenlyst at disse kategoriene være på et overklokkingsforum! :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...