Gå til innhold

Forumet reorganiseres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

+ Tilbakemeldinger egen kategori

+ Hardware er endret til maskinvare

+ Skermkort og TV-kort er delt fra Skjermer

+ PSU er tydelig kommet inn under elektronikk

+ Likte kategoriene SFF-barbon og stuePC , Servere , Kabinetter og Case mods , Webshop- og butikk diskusjoner

 

- men er Overklokkings forumet kun OK baren og Nyheter? NEI eller såvidt greit siden hardware og overklokking har sklidd mye inn i værandre

- Vann og ekstrem kjøling spleiset med luft kjøling NEEEEEEEIIII :nei:

 

Forandringene er ialt gått mye i den positive rettningen for oss brukere men jeg tar det personlig litt tungt at vann og ekstremkjøling er slått sammen med luftkjøling :cry:

Lenke til kommentar

dette likte jeg ikke i det hele tatt, mye mindre overklokking med at mange kategorier ble slått sammen...

 

det var liksom "hardware" for vanlige pc brukere og "overklokking" med case mods og workloggs for enteusiaster.

 

værste er jo at vannkjøling og luftkjøling er sammen, det funker da ikke i det hele tatt mener jeg :no:

 

vil ha det som før :cry:

 

Edit:denne sticky posten passer fint nå :p (den er i kjøling)

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar

vel, siden dere allerede har begynt å rote til, (virker iallefall slik)

kan dere forandre blåfargen på OK.no skinet til tilsvarende rødfarge?

blått har ingenting her å gjøre, og jeg har ventet helt siden dere oppgraderte forumet på at det skulle komme med rødt, nå sier jeg ifra før/under oppgraderingen...

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar
dette likte jeg ikke i det hele tatt, mye mindre overklokking med at mange kategorier ble slått sammen...

 

det var liksom "hardware" for vanlige pc brukere og "overklokking" med case mods og workloggs for enteusiaster.

 

værste er jo at vannkjøling og luftkjøling er sammen, det funker da ikke i det hele tatt mener jeg :no:

 

vil ha det som før :cry:

Enig med deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...