Ueland Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Som et ledd i overgangen til IPB 2(neste forum versjon) har vi besluttet og gjøre flere endringer i kategori/forumstrukturen på forumet I skrivende øyeblikk og en en stund fremover vil det bli jobbet med å slå sammen overklokkings og hardware delen av forumet og litt småproblemer bør påberegnes. Vi håper og tror at denne reorganiseringen vil gjøre forum hverdagen lettere for alle Endret 28. september 2004 av Ueland Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Så kategoriene "Skjermkort og TV-kort", "Skjermer", "Nettverk" og "Hjelp til kjøp/salg av PC?" er en del av dette da? IPB 2? Endret 28. september 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) blir mange kategorier, men kjempeflotte greier. Spesiellt trengte webshoperfaringer et nytt navn, er blitt litt vanskelig å bestemme hva som kan postes der. gleder meg til IPB2, det er deilig. Når er relasedato? @Kenneth: nyere versjon av forumet. Invision Powerboard 2- Endret 28. september 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hva er forbedret? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hva er forbedret? Les på http://www.invisionboard.com/ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 DG: Jeg ser deg! Skal dere kutte ut internet fra internett og nettverk eller kommer det en ny kategori? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Det vil nok komme en ny kategori. Det var i alle fall det sist jeg så over planene. Bare vent og se du. Det er ikke ferdige enda Edit: Og jeg tok visst feil ja Endret 28. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 DG: Jeg ser deg! Skal dere kutte ut internet fra internett og nettverk eller kommer det en ny kategori? Hehe, jeg jobber som et helvete med å reorganisere.... Vi kutter ikke internett fra nettverk, men det har seg nå en gang slik at internett er et stort nettverk, og vi kutter internett-navnet i et forsøk på å få programrelaterte spørsmål over til programvarekategorien. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hva er forbedret? Les på http://www.invisionboard.com/ Så der , men er ingen "What's new". Bare masse funksjoner som jeg ikke vet hva er... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Så der , men er ingen "What's new". Bare masse funksjoner som jeg ikke vet hva er... Lag deg en bruker her da: http://forums.invisionpower.com/ Dette er IPB v2.0, eller iallefall nyeste beta. Da kan du få teste ut de nye funksjonene Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Da blir det snart noen endringer på OK-skinnet? Er jo litt rot med undergruppene på venstre side. XenZor Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hehe, jeg jobber som et helvete med å reorganisere.... Vi kutter ikke internett fra nettverk, men det har seg nå en gang slik at internett er et stort nettverk, og vi kutter internett-navnet i et forsøk på å få programrelaterte spørsmål over til programvarekategorien. Ahh. Men hva med noe slikt som "Nettverk og ISP"? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det er behov for ein bedre organisering av Internett og Nettverk ja. Ein kategori for alt frå du ringer ISP til du er klar til å slå på maskina, og ein frå du har slått på maskina, altså hardware og software, det er masse roting der. Kanskje ein ide å legge Software og Hardware innanfor Internett og Nettverk ved kvarandre, for å unngå at folk roter seg inn der når dei skal på software Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ble veldig forvirra i starten jeg... fant ikke benchmarks først Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Tja det går seg sikkert til , når man bare vener seg til hvor knappene er så . Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Merka at det har blitt litt endringer her ja, særlig med oppdeling av skjermkort & skjermer. Oppdaga plutselig også at hardware var bytta ut med maskinvare (bra!) og så nedover at det har blitt flere endringer. Hilser dette velkommen! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ble litt forvirret jeg å. Men jeg synes det var enklere når jeg ble vant til det! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Skjermkort og skjermer har vært delt opp en stund allerede Det vil nok være en oppdeling som vil føles litt "ukjent" i starten, men jeg tror nok den vil føles mer korrekt etter hvert. Det har vært et problem at Hardware og Overklokking-delene av forumet i stor grad har vært overlappende, noe som har gjort ting uoversiktlig. Forøvrig så bør vi nok finne en måte å dele opp nettverkskategorien på også. Usikker på om den skal skilles ut som eget "hovedforum", om den bare skal splittes eller om den skal få underkategorier. Innspill tas gjerne i mot Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Det enkle er ofte det beste: Underkategori i Maskinvare: Hardwarebasert Nettverk Tinf som: "hvilken switch?" etc. Kryssede kabler... Underkategori i Programvare: Softwarebasert Nettverk Ting som IP, Klient, brannmur... Internett ISP'er, sprøsmål ang. nettlesere, etc.. Endret 28. september 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå