PC Gamer Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Har tenkt å kjøpe en Samsung 710N LCD skjerm, men jeg lurer på om noen har noen personlige erfaringer med den? Endret 28. september 2004 av PC Gamer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Den er helt sikker ok den, vet hvertfall at dens storebror 710T er en veldig god skjerm... Endret 28. september 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Josten Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har sittet på den i noen dager nå, og vil så langt si meg fornøyd. Var veldig uvandt å gå over fra crt til lcd, så ble litt skeptisk i starten. Det eneste jeg har å utsette på den er at innsynsvinkelen i høyden ikke er så alt for god. Er heller ikke heeelt glad i at bildeforholdet er 5:4, men dette gjelder jo alle 17" og 19" lcd, og er vel også bare en tilvenningssak. Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 28. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Hvordan er fargene? Er det noen ghosting i spill? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Merker litt svak ghosting i trackmania. Ikke noe irriterende, men man kan merke det. I cs eller wc3 kan jeg derimot ikke se noe. Virker også som om den har litt problemer med å skilne veldig mørke farger. Ellers er de klare og fine, men jeg er absolutt ikke noen fotoekspert elns, så ta uttalelsene mine med en klype salt. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) ? Sjekk om du har råd til å kjøpe en nec 1760 til 4000,- hos netshop nå. Knallskjerm!! Det er den alle gamere bruker som har 17" lcd. Endret 28. september 2004 av ketle Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Er også fornøyd med min, men jeg kjøpte den ikke for å spille, så det har jeg heller ikke testet. Den var litt lys-sterk med fabrikk instillingene, men etter et par runder kalibrering med medfølgende programmer så ble den bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå