xanth0s Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hey...Skal ha meg ny crt skjerm. Helst en 19" Jeg vil at skjemen skal støtte opp til 1024*768 i 120hz! helst under 2500kr. Kan noe Anbefale noen skjermer? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Samsung Syncmaster 957MB er en gjenganger som alltid kommer opp i diskusjoner om hvilke 19" skjermer som er de beste. Hadde jeg skulle kjøpe meg en 19" akkurat nå, så hadde jeg gått for denne. Så godt som alle 19-tommere jeg kan finne er dog under 2500, så du kan egentlig plukke fritt. 19-tommere er ekstremt billige for tiden, så uansett vil du få mye for pengene. Når det bare står om et par ekstra hundrelapper, så annbefale jeg å ta en de beste (dyreste) modelle, slik som den jeg nettop foreslo. Selv ser jeg primært etter en 21", og da er det ikke like enkelt å finen ut hva som er bra og ikke er bra (ps: jeg trenger svar i min egen tråd om dette hehe). -Stigma Endret 29. september 2004 av Stigma Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hva slags billedrør er det i denne (siden alle skryter uhemmet av den mener jeg...) Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Det er DynaFlat bilderør. Det vil si at glasset er flatt, men ikke bildet. Det blir man fort vant til. Skjermen har godt bilde og gode farger. Har den selv og anbefaler den på sterkeste. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Ok, ikke så veldig bra altså... men sikkert greit nok til den prisen(?) (selv om du lett kan få nesten ubrukte 19" med Trinitron-rør til under 1500kr...) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 IMO er gode fargert, sylskarp kontrast og kvalitet gjennom levetiden mye viktigere enn at skjermen er 100% flat og firkantet (i stedet for 99,5% liksom). men det er bare meg... -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå