Gå til innhold

VIFTE TIL PRESCOTT 3,2ghz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke fortelle deg hva du bør ha jeg, men jeg kan skrive under på at den bråker :yes:

Har et mindre bra kabinett som uten ekstra vifte fort kommer opp i 37 grader, syners det virker som den orginale viften kjøler godt har ikke vært over 45 grader på cpu (P4 3.0 prescott, boxed)

Men alle debatter om psu/skjermkortvifte støy blir uinteressante, den HYLER jo nesten over 4.500 rpm (skal vist kunne gå til 6000, da må nok pc`n bindes fast :dribble: ,)

Lenke til kommentar
Blazter Skrevet 05/10/2004 : 23:55

For all del ikke kjøp den swiftech kjøleren, den kjøler DÅRLIG i forhold til en http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SP94

KJøp den isteden, med en papst vifte i tillegg! 

Hmm.. Jeg har ikke så veldig greie på dette, men skulle gjerne fått ned lydnivået litt jeg også, men min er jo socket 775 Prescott P4

Ser ikke at den passer da?

Lenke til kommentar

Siden ingen svarte på min tråd om nesten samme tema tar jeg sjangsen her

Jeg har en P4 Prescott 3Ghz socket 478 på et Abit max3 HK.. har tenkt å klokke etterhvert. Er ute etter en kjøler som kan kjøle best mulig med minst mulig støy.

Har tenkt på den du refererer til over men på thermalright sine sider står det at den er inkompatibel med mitt HK... Stemmer dette? vis det gjør det finnes det et alternativ?

Skal ikke ha vannkjøling foreløbig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...